AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 Skrevet 5. april 2018 Mye kan tyde på det. Anonymkode: 44fe4...90e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Jeg var veldig skeptisk til slike åndelige opplevelser før. Syns det var ubehagelig og teit å se folk holde på slik. Men så opplevde jeg selv å bli berørt av den hellige ånd og det var så ekte og sterkt at ingen ting kan sammenlignes med det. Anonymkode: e2786...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig skeptisk til slike åndelige opplevelser før. Syns det var ubehagelig og teit å se folk holde på slik. Men så opplevde jeg selv å bli berørt av den hellige ånd og det var så ekte og sterkt at ingen ting kan sammenlignes med det. Anonymkode: e2786...9c2 Jeg tror ikke man kan bli berørt av en ånd. Det er massepsykose. Anonymkode: 44fe4...90e 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 En sykdom er det vel ikke. Men det er bra dumt og toskete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.