Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nufse2

Hei!

Jeg er en 36 år gammel jente, mor til 3, som har hypothyrose og får thyroxin for dette.Etter en voldsom vektøkning, 30 kg, i vinter, samt andre symptomer som hårvekst og kviser, har det blitt konstantert at jeg har for mye mannlige kjønnshormoner og for mye veksthormoner.

Har prøvd å finne ut litt om dette, men alt jeg finner handler om folk som har for LITE og ikke for mye som meg.

Det er vel unødvendig å si at jeg har problemer med de endringene kroppen min har vært igjennom i det siste, og jeg er desperat etter gode råd om alternativ eller annen behandling. Regner med at legen min vil komme med en "motgift" etterhvert, men enn så lenge får jeg ingen behandlinf - må bare leve med barberhøvel og fjortis-kvise-tryne. Er veldig takknemlig hvis noen kan komme med gode råd.

Har Mb.Crohn, så jeg har ømfintlig tarm, til informasjon.Har også utviklet astma denne vinteren, noe som er veldig problematisk pga vektøkningen....

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44197-veksthormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...