Gjest nufse2 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei! Jeg er en 36 år gammel jente, mor til 3, som har hypothyrose og får thyroxin for dette.Etter en voldsom vektøkning, 30 kg, i vinter, samt andre symptomer som hårvekst og kviser, har det blitt konstantert at jeg har for mye mannlige kjønnshormoner og for mye veksthormoner. Har prøvd å finne ut litt om dette, men alt jeg finner handler om folk som har for LITE og ikke for mye som meg. Det er vel unødvendig å si at jeg har problemer med de endringene kroppen min har vært igjennom i det siste, og jeg er desperat etter gode råd om alternativ eller annen behandling. Regner med at legen min vil komme med en "motgift" etterhvert, men enn så lenge får jeg ingen behandlinf - må bare leve med barberhøvel og fjortis-kvise-tryne. Er veldig takknemlig hvis noen kan komme med gode råd. Har Mb.Crohn, så jeg har ømfintlig tarm, til informasjon.Har også utviklet astma denne vinteren, noe som er veldig problematisk pga vektøkningen.... . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44197-veksthormoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.