Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kan være grunnen til at jeg som 36 år gammel plutselig har fått større bryster? Er ikke gravid og har stabil vekt. Litt mer undervektig enn normalvektig. Ingen barn fra før. Ikke prevensjon. 

Dette har skjedd over 1-2 mnd. Først ene brystet - da fryktet jeg svulst men nå er andre brystet like stort. Er vant til svært små bryster. 

Anonymkode: 7927d...284

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442234-plutselig-st%C3%B8rre-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for svar. Bare så rart at det er skjedd meg begge brystene på så kort tid. Begynte tydelig i første bryst og hadde faktisk bestilt time hos fastlegen for sjekk av den, men inntil den timen så skjedde det samme med bryst nr2. Men vekten min er ikke gått opp. Går i behandling for spiseforstyrrelse /anoreksi men har nå BMI 17,5 og har derfor god kontroll på vekten min gjennom behandling, og der er det ingen endring. Kan legge til at begge brystene er delvis ømme/rare. De føles begge ganske faste. Veldig rart for en som aldri har hatt noen størrelse på brystene, inntil nå. Fremdeles sikkert betegnet som små bryster, men for meg er det stor forskjell, og det ser også min mann. Det var han som presset på for å få en sjekk av bryst nr1 da han så og kjente tydelig forskjell selv, så det er ikke noe jeg innbiller meg. Så jeg avbestilte den tiden. Men kanskje jeg må manne meg opp til en sjekk likevel... 

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Bare så rart at det er skjedd meg begge brystene på så kort tid. Begynte tydelig i første bryst og hadde faktisk bestilt time hos fastlegen for sjekk av den, men inntil den timen så skjedde det samme med bryst nr2. Men vekten min er ikke gått opp. Går i behandling for spiseforstyrrelse /anoreksi men har nå BMI 17,5 og har derfor god kontroll på vekten min gjennom behandling, og der er det ingen endring. Kan legge til at begge brystene er delvis ømme/rare. De føles begge ganske faste. Veldig rart for en som aldri har hatt noen størrelse på brystene, inntil nå. Fremdeles sikkert betegnet som små bryster, men for meg er det stor forskjell, og det ser også min mann. Det var han som presset på for å få en sjekk av bryst nr1 da han så og kjente tydelig forskjell selv, så det er ikke noe jeg innbiller meg. Så jeg avbestilte den tiden. Men kanskje jeg må manne meg opp til en sjekk likevel... 

Synes absolutt du skal sjekke det ut.

Anonymkode: fd57b...dc4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...