AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har fått en slags urin/ammoniakk lukt i underlivet i det siste, det setter seg i truse og bukse, aldri hatt det før, det er såpass ille at det har satt seg i en skinnstol jeg har og det setter seg egentlig i alt, lukter urin i hele rommet. Vasker meg nedentil (ikke med såpe innvendig) hver dag og bruker kun bomullstruser men det hjelper ikke. Har hatt dette i ca 3-4 uker nå. For noen dager siden forsvant det av en eller annen merkelig grunn og var borte i 2 dager før det kom tilbake igjen. Hva i alle dager kan dette være? Bakteriell vaginose gir vel en mer fiske/rekelukt så det kan vel ikke være det? Det er utrolig plagsomt. Anonymkode: 4c3e1...9ec 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Har du hatt urinlekkasje også? Hvor gammel er du? Hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 Jeg er 20, og nei jeg har ikke hatt det, ikke som jeg vet i hvert fall. Anonymkode: 4c3e1...9ec 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 Urin lukter ammoniakk, så mon ikke det kan være noen dråper du kvitterer? Hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Lukten har på magisk vis forsvunnet etter at jeg har sluttet å spyle vann i underlivet når jeg har dusjet nå i det siste etter at jeg skrev her. Trodde ikke det var noe problem å gjøre det? Kan man virkelig få en slik "ubalanse" med motbydelig og sur lukt bare ved å spyle vann innvendig der nede? Anonymkode: 4c3e1...9ec 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Vann til underlivet er uskadelig, men ingen vits å sprute inn i skjeden. Mon ikke det har vært tilfeldig sammentreff? Hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.