Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått en slags urin/ammoniakk lukt i underlivet i det siste, det setter seg i truse og bukse, aldri hatt det før, det er såpass ille at det har satt seg i en skinnstol jeg har og det setter seg egentlig i alt, lukter urin i hele rommet. Vasker meg nedentil (ikke med såpe innvendig) hver dag og bruker kun bomullstruser men det hjelper ikke. Har hatt dette i ca 3-4 uker nå. For noen dager siden forsvant det av en eller annen merkelig grunn og var borte i 2 dager før det kom tilbake igjen. Hva i alle dager kan dette være? Bakteriell vaginose gir vel en mer fiske/rekelukt så det kan vel ikke være det? Det er utrolig plagsomt.

Anonymkode: 4c3e1...9ec

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442245-urinammoniakk-lukt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lukten har på magisk vis forsvunnet etter at jeg har sluttet å spyle vann i underlivet når jeg har dusjet nå i det siste etter at jeg skrev her. Trodde ikke det var noe problem å gjøre det? Kan man virkelig få en slik "ubalanse" med motbydelig og sur lukt bare ved å spyle vann innvendig der nede?

Anonymkode: 4c3e1...9ec

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...