Gå til innhold

Hvorfor er det slik at på noen preller alt av som vann på gåsa mens andre går nedenom og hjem for ingenting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mina1
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Krysser fingrene for deg :) 

Jeg håper at dette kan være noe , stjernestøv. Jeg er så usikker på meg selv. Hater dating, og selvsagt så klarer jeg å fortelle det til familien min at jeg har vært ute med en kjekk fyr ;) . Burde ventet, men jeg klarte ikke å dy meg. Fyren var morsom å høre på. Veldig fornuftig i det han sa, lett å prate med, og det jeg likte mest var jo at han ikke er sånn som drikker  seg full og sånn. Og at han ikke er en som holder på med disse utelivsbesøkene osv. .. 

Jeg ble sjarmert, og håper på at han mener det han sa. Han sier at han ønsker å gå turer med meg og ser frem tiil det... åhhh dån.... ;) . Han var så skjønn!. Morsom i mye av det han sa og , stjernestøv. Den humoren ... holdt på å le meg ihjel noen ganger :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden ble denne tråen slik? 

Anonymkode: a6048...807

Sorry , ikke meningen... Kom bare inn på situasjoner som er vanskelig å takle som andre takler kanskje bedre ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg håper at dette kan være noe , stjernestøv. Jeg er så usikker på meg selv. Hater dating, og selvsagt så klarer jeg å fortelle det til familien min at jeg har vært ute med en kjekk fyr ;) . Burde ventet, men jeg klarte ikke å dy meg. Fyren var morsom å høre på. Veldig fornuftig i det han sa, lett å prate med, og det jeg likte mest var jo at han ikke er sånn som drikker  seg full og sånn. Og at han ikke er en som holder på med disse utelivsbesøkene osv. .. 

Jeg ble sjarmert, og håper på at han mener det han sa. Han sier at han ønsker å gå turer med meg og ser frem tiil det... åhhh dån.... ;) . Han var så skjønn!. Morsom i mye av det han sa og , stjernestøv. Den humoren ... holdt på å le meg ihjel noen ganger :D 

Bra det klaffet sånn da :) Det virker jo som om det skal gå bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra det klaffet sånn da :) Det virker jo som om det skal gå bra :) 

Jeg går rundt å tror at jeg ser så stygg ut, og at ingen kan like meg, men det virker jo som om jeg ikke er så aller verst. Han skriver at han ønsker å treffe meg videre, og at han liker meg. Jeg håper at han mener det. Jeg er veldig negativ i tankene sånn sett, og jeg synes det er skummelt å forelske seg igjen. Kjenner igjen samme følelsene som sist. Men det som er godt er at jeg hadde god samvittighet på å treffe han med tanke på eksen min. Han er ikke noe å ha dårlig samvittighet for :) . Eksen var en drittsekk mot meg. Punktum. Og alt kan bli bedre.

Denne mannen er veldig på å ta intiativ, men det var eksen også i starten ,så dette minner. Men jeg håper dette går bra. Får forsøke å takle situajonen på best mulig. Jeg skulle egentlig aldri kjenne på de følelsene jeg føler nå igjen. Jeg ble litt sånn småforelska ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg går rundt å tror at jeg ser så stygg ut, og at ingen kan like meg, men det virker jo som om jeg ikke er så aller verst. Han skriver at han ønsker å treffe meg videre, og at han liker meg. Jeg håper at han mener det. Jeg er veldig negativ i tankene sånn sett, og jeg synes det er skummelt å forelske seg igjen. Kjenner igjen samme følelsene som sist. Men det som er godt er at jeg hadde god samvittighet på å treffe han med tanke på eksen min. Han er ikke noe å ha dårlig samvittighet for :) 

Du er nok så fin atte <3 Du må nå ha lykke til videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Du er nok så fin atte <3 Du må nå ha lykke til videre :) 

Takk . Vi er alle fine som vi er :) . Og vi må huske : det er det innvendige som teller. Viktigst av alt. Og jepp vi er bra mennesker vi stjernestøv. Både du og jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
26 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk . Vi er alle fine som vi er :) . Og vi må huske : det er det innvendige som teller. Viktigst av alt. Og jepp vi er bra mennesker vi stjernestøv. Både du og jeg ;) 

Føler meg ikke så bra for tiden,men det er jo grunner til det. Men prøver så godt jeg kan :) Du er et godt menneske, det er det inni som teller ja :) Å oppføre seg fint mot andre mennesker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 21.01, Mina1 skrev:

Sorry , ikke meningen... Kom bare inn på situasjoner som er vanskelig å takle som andre takler kanskje bedre ;)  

Du sier sorry, men gir deg allikevel ikke. En ting er at du selv kan starte tråder om dating, menn, forelskelse og eksen. De kan jeg bare la være å lese. Men kutt ut å kuppe andres tråder. Dritirriterende å begynne å lese en interessant tråd som plutselig blir amputert og avsluttet på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, ColaZero skrev:

Du sier sorry, men gir deg allikevel ikke. En ting er at du selv kan starte tråder om dating, menn, forelskelse og eksen. De kan jeg bare la være å lese. Men kutt ut å kuppe andres tråder. Dritirriterende å begynne å lese en interessant tråd som plutselig blir amputert og avsluttet på denne måten.

Jeg begynner å bli drit lei The Mina Dating & Ex’en Show.

Det er totalt uinteressant for oss andre.

Anonymkode: 6d75b...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.5.2018 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Har det først og fremst med hvordan de blir møtt når noe inntreffer i livet deres eller er det mest en genetisk komponent som ingen med vett og forstand vil vedkjenne seg å være bærer av.?

Anonymkode: 1c6fa...574

Mest gener. Og uhendige omstendigheter.

Anonymkode: 6d75b...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli drit lei The Mina Dating & Ex’en Show.

Det er totalt uinteressant for oss andre.

Anonymkode: 6d75b...787

Det er det sikkert mange som er. Ihvertfall når det blir slik at showet stopper utviklingen av andre tråder. Men samtidig er det nok ganske mange som humrer i skjegget og synes alt dette er underholdende. Og mange som prøver å komme med konstruktive tilbakemeldinger og ønsker å hjelpe. 

Nå har det kommet et innlegg så kanskje tråden våkner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På ‎05‎.‎05‎.‎2018 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Har det først og fremst med hvordan de blir møtt når noe inntreffer i livet deres eller er det mest en genetisk komponent som ingen med vett og forstand vil vedkjenne seg å være bærer av.?

Anonymkode: 1c6fa...574

Jeg tror det har mye med hvordan du hadde det som barn, og om hvordan du har det i et evt samliv. Jeg tror det er viktig at vi som er foreldre klarer å balansere trøst vs oppmuntring, slik at vi av og til trøster og fokuserer på følelsen barnet har når noe vondt eller leit har skjedd - og andre ganger reiser dem opp, "børster støvet av klærne" og fokuserer fremover. Barn som alltid bare får trøst og bare fokuserer på egen opplevelse, vil trolig få det tøft ute i voksenverdenen, der ikke alle er som mor/far og trøster når en er lei seg. På den andre siden vil barn som aldri får trøst og som opplever at vonde opplevelser ikke blir tatt på alvor, få et forstyrret følelsesliv, og dette vil fort kunne skape problemer seinere.

Jeg fulgte tett rettsaken til moren til Angelica, som døde av sult i den hytta. Det virket som om mora hadde overdrevet trøst og krampaktig omsorg og lagt all skyld for ting som skjedde på andre. Jeg mener det er omsorgssvikt dersom en ikke gjør barna rustet for verden utenfor husets fire vegger, og også reflekterer hvordan en selv og barnet påvirker andres adferd.

Når en da blir voksen, så bil jo ofte det samme mønsteret fortsette - og hvordan en da har det ift partner vil jo innvirke på hvordan en har det selv, om en tar alle negative tilbakemeldinger som kritikk, eller om en klarer å se litt sammenhenger mellom ens egen adferd og andres adferd. Når det er sagt, så trenger de fleste av og til bare trøst og uforbeholden støtte - men det kan være klokt å jobbe seg ut av det behovet etter en stund, slik at en får en bedre balanse i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo fortvilet at det må rable helt for enkelte før de fr riktig hjelp slik tenker jeg.

Anonymkode: 1c6fa...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bandittene har overtatt alt i dag. Rettskafne mennesker har ikke lenger en sjanse føler jeg.

Anonymkode: 1c6fa...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bandittene har overtatt alt i dag. Rettskafne mennesker har ikke lenger en sjanse føler jeg.

Anonymkode: 1c6fa...574

Hvilken planet bor du på?

Anonymkode: 6bcc1...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler bare på sterk desperasjon og fortvilelse om dagen. Men akkurat nå er det først og fremmst " noe fysisk" som feiler meg. Livet kan gå istykker for alle og alt lar seg ikke reparere. Vet også så inderlig godt at så veldig mange både folk og dyr har det så langt fra bra i dag dessverre.Man prøver å gjøre de riktige tingene men det hjelper så lite liksom. Kanskje man bare prøver for hardt. Vet ikke. Blir bare kvalm.

Anonymkode: 1c6fa...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

 

Tusen hjertelig takk og alle gode ønsker til deg. Har forstått at du står i noe avgjørende du også nå. Håper alt går godt for deg og dine der du er.😊

For egen del har jeg tenkt mye og prøver å falle litt til ro men vanskelig. Tida svinner ofte mellom fingrene på en. Som å sitte å se på et timeglass. Hva de fleste av oss dør av tror jeg er " aldri bra nok- lidelsen" i dag. Alt det andre er bare kosmetiske variasjoner av samme tema. 

Anonymkode: 1c6fa...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man blir flinkere til å skjærme seg og sine så tror jeg man får det bedre. Så det prøver jeg på.

Anonymkode: 1c6fa...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...