Gå til innhold

Begynner jeg å bli gal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
12 timer siden, Soletti skrev:

Jeg tenker det er en god blanding av tvangstanker og angst her. Jeg lurer på hvorfor du mener du ikke får god nok hjelp der du går. Vil behandler ikke snakke om dine symptomer og forklare dem for deg? Noen snakker jo helst bare om barndommen og graver langt nedi alt mulig (som sikkert er bra) men glemmer å hjelpe med å tydeliggjøre en del her og nå ting. 

Hun sier jeg burde lese en bok som heter hypokondri men den er så tung lest. Jeg skjønner ingen ord nesten. Jeg trenger øvelser når angsten kommer. Hva jeg kan gjøre når angsten tar over. Hvorfor kan hun bare ikke si at jeg ikke er schizofren istedenfor å la meg lese en bok å si jeg har helseangst osv.. det hadde vært betryggende å vite fra henne. Selvom jeg har fått høre av en som har jobbet med dette i mange år at jeg ikke kommer til å bli det. Skal der den 28 mai...

Anonymkode: 9fd8a...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg enig i. Du burde kunne få det forklart uten å måtte lese en bok. Bøker er veldig fint det men som du sier, noen bøker er tungleste. Teknikker mtp angsten fikk uke jeg heller, aner ikke hvorfor men hver gang jeg tilbudet opp fikk jeg bare skuldertrekk til svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...