Gå til innhold

Savner du NRK tilbake i eteren eller på lufta og håper problemene kan løses eller er du likeglad med hvordan det går?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Man kan lure på hvor politikken er? Ikke minst personalpolitikken i staten etter mitt syn og ståsted.

Anonymkode: 6d6c9...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Streik er som røyksug. Ingenting er evigvarende. Partene finner som regel frem til hverandre til slutt. Skal mere til for politiske kriser selv om mange av oss sikkert savner politisk kvarter med friske fraspark og alltid uforglemmelige gode profesjonelle til fingerspissene kommentatorer. Tror mange av oss lærer litt hver dag om splittede utsagn og tro på julenissen og tryllerier m.m. Man er vel kanskje begynt å forberede sommerferie. Stortinget har korte semestre tror jeg om de ikke ligger i solstolen i ferien bare i skyggen av dokumentbunker. Eller alt går ut på data kanskje? Men snart er sikkert høsten her igjen. Mange mener kanskje vi skal slutte med å snakke om høst og vår og sommer føler jeg. De mener språket vårt skal reflektere klimatrusselen mere tror jeg. Varmere vintere osv.

Anonymkode: 6d6c9...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir uansett spennende å se om " der er noe saft igjen i " NRK sett i forhold til sikkert mere økonomiske solide mediehus. Av hva man kan lese om utskifting av medarbeidere for å mache noe som er så lite målbart på mentometerknapper virker ikke særlig klokt. Men vi trenger kanskje ingen statskirke og ingen statskanal. Hva blir det neste. Blir som i Tom Lehrers visesang " Whats next." I " What did we learn in school today."? Bare noe vi alle må leve med kanskje. Redusert NRK. Inn i fremtiden? Håper snart tilbake på full styrke.

Anonymkode: 6d6c9...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men forstår godt at alt er ikke bare i offentligheten i dag. Ikke noe sted tror jeg.

Anonymkode: 6d6c9...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir uansett spennende å se om " der er noe saft igjen i " NRK sett i forhold til sikkert mere økonomiske solide mediehus.

NRK som mediehus er vel mer økonomisk solid enn de fleste.

Anonymkode: 24472...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...