Gå til innhold

Fikk sånn angst nå.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Salt blir det ikke mye av, veiedag i morgen. 

Salt er faktisk livsviktig.... Ellers blir du fort svimmel og uvel, særlig nå i varmen. At du ikke vil spise litt salt når du er svimmel nå er bare fordi du har veiedag i morgen, er rett og slett toskskap.

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Salt er faktisk livsviktig.... Ellers blir du fort svimmel og uvel, særlig nå i varmen. At du ikke vil spise litt salt når du er svimmel nå er bare fordi du har veiedag i morgen, er rett og slett toskskap.

Skal spise salami på knekkebrødet til kvelds, det er jo salt?

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal spise salami på knekkebrødet til kvelds, det er jo salt?

Det er en god plan, men jeg ville nok spist noe salt så snart som mulig. Noen skiver spekepølse eller et knekkebrød med noen skiver salami selv om det er noen timer til du skulle spist kvelds.

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er en god plan, men jeg ville nok spist noe salt så snart som mulig. Noen skiver spekepølse eller et knekkebrød med noen skiver salami selv om det er noen timer til du skulle spist kvelds.

Ok. Spiser kvelds klokken seks jeg, så det er ikke så lenge til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...