AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hei, jeg er en jente på 21 år og har i det siste begynt å få støtsmerter under samleie. Smertene befinner seg nederst i magen, kjennes veldig likt som menssmerter, og befinner seg på samme sted som menssmerter. bare at jeg vet at det ikke er menssmerter siden smertene kommer selvom det er lengetil jeg skal ha mens. Sist jeg hadde samleie varte smertene 3-4 timer etter samleie, og paracet hjalp heller ikke.. jeg har fast partner som jeg har hatt i ca 4 mnd, men har ikke opplevd dette før nå de siste ukene, virker også som det kommer og går litt, er ikke alltid jeg får smerter men ganske ofte.. vi har aldri sex uten at han har gjort meg tent først så tror ikke det kan ha noe å gjøre med det heller. Har også hatt veldig unormal utflod i noen uker nå, usikker på om det kom samtidig med smertene, eller om det har noe med det å gjøre, men utfloden er grønn og klumpete, så jeg må heletiden gå med enten Ob eller papir i trusa. Har sosial angst så er vanskelig for meg å møte folk jeg ikke kjenner, og spesielt å dra til gynekolog, noe jeg aldri har gjort før, så tenkte å prøve meg her først, er veldig fortvilet og redd for at det kan være noe galt med livmoren/eggstokkene mine... setter stor pris på svar. Mvh jente 21 Anonymkode: 22e80...5ff 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442665-gr%C3%B8nn-klumpete-utflod-og-st%C3%B8tsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Støtsmerter dypt inne i skjeden ved samleie kan skyldes endometriose hvor det er livmorslimhinne på avveier, f.eks. i området bak livmoren. Det er ikke en farlig tilstand, men den kan medføre samleiesmerter og smerter ved menstruasjon. Dessverre kan endometriose bare påvises ved laparoskopi (kikkhullsoperasjon). P-pille tatt uten pause, evt en hormonspiral kan være god behandling. Man kan forsøke behandling uten å ha en sikker diagnose. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442665-gr%C3%B8nn-klumpete-utflod-og-st%C3%B8tsmerter/#findComment-3852045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.