Gå til innhold

Trening uke 22


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Det har vært sabla varmt utover uka, så litt labert med løping. Men her er det jeg har gjort:

Løp frem og tilbake til jobb på mandag. 14,5 km

Tirsdag: gikk 4 km hjem fra jobb (satt på med noen et stykke og gikk resten). Syklet frem og tilbake til koret, totalt 5 km

Torsdag: syklet til og fra jobb. Syklet til og fra koret.

Fredag: svømte et godt stykke i sjøen. Vet ikke hvor langt, men muligens 500-700 meter 

Lørdag: 1,5 times ridetur i skog og på vei. 7,8 km. Skritt, trav og galopp! Gikk 2,5 km etterpå mens jeg bar på tung sal... 😮 Litt dårlig logistikk 😀

Søndag: rolig morgentur med mannen, 4 km. Svømte et stykke i deilig vann, omtrent som på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Er akkurat ferdigdusjet etter kveldens trening på Evo 😀

4 dager med styrketrening på treningsstudio. 

1 dag med powerwalk opp bakker. Glemte å sette på endomondo, men ca 5 km. 

9 etasjer med trapper 2 ganger daglig hver dag.

Stepping hver kveld på krakk  med manualer i hendene. 

Jeg er ikke på slankekur, så styrketrening har høyeste prioritet hos meg. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine to faste økter på treningssenteret denne uka. Får ha mottoet; litt trening er bedre enn ingen trening :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
17 timer siden, påskelilje skrev:

Det har vært sabla varmt utover uka, så litt labert med løping. Men her er det jeg har gjort:

Løp frem og tilbake til jobb på mandag. 14,5 km

Tirsdag: gikk 4 km hjem fra jobb (satt på med noen et stykke og gikk resten). Syklet frem og tilbake til koret, totalt 5 km

Torsdag: syklet til og fra jobb. Syklet til og fra koret.

Fredag: svømte et godt stykke i sjøen. Vet ikke hvor langt, men muligens 500-700 meter 

Lørdag: 1,5 times ridetur i skog og på vei. 7,8 km. Skritt, trav og galopp! Gikk 2,5 km etterpå mens jeg bar på tung sal... 😮 Litt dårlig logistikk 😀

Søndag: rolig morgentur med mannen, 4 km. Svømte et stykke i deilig vann, omtrent som på fredag.

Løpe 14,5 km på en dag er ganske rått. Ville blitt noe sånt om jeg skulle løpt til og fra jobb, men jeg har nølt med det hittil. 

Spørs om jeg må "uppe gamet" mitt for å si det på en ungdommelig måte😛 Vi får se hva som skjer.

Jeg har tatt 3 joggeturer på til sammen 16 km. Trent styrke 2x, så det er greit. Ikke helt på ditt nivå, me. Greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 timer siden, Gargamel skrev:

Løpe 14,5 km på en dag er ganske rått. Ville blitt noe sånt om jeg skulle løpt til og fra jobb, men jeg har nølt med det hittil. 

Spørs om jeg må "uppe gamet" mitt for å si det på en ungdommelig måte😛 Vi får se hva som skjer.

Jeg har tatt 3 joggeturer på til sammen 16 km. Trent styrke 2x, så det er greit. Ikke helt på ditt nivå, me. Greit. 

Det verste er egentlig at det er på asfalt hele veien. Liker bedre å løpe i skogen. Men da kommer jeg ikke til jobb :-D

Denne uka blir det vanskelig logistikkmessig å få det til tror jeg. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen, men nå går ikke det. Muligens fredag. I alle fall en vei. Og så kanskje løpe i skogen i morgen kveld? Hm... Må visst planlegge godt - mye som skjer.

Hva betyr å uppe gamet? Tror ikke mine ungdommer sier det... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
12 timer siden, påskelilje skrev:

 

Hva betyr å uppe gamet? Tror ikke mine ungdommer sier det... :-D

Nei, Gud vet hvor jeg har det uttrykket fra. Jeg leser mye bøker på engelsk. "The Italian waitor was flirting with my date. I realized I had to "up my game", and brought out the fake diamond ring" (mininovelle av Gargamel). Det betyr i alle fall å skjerpe inn innsatsen radikalt. Ta det til et nytt nivå. Bruke sterkere lut. Trekke ess ut av ermet. Kanskje spille skittent til og med, men det har ikke jeg tenkt til.

Jeg bør egentlig skrive norsk, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
53 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, Gud vet hvor jeg har det uttrykket fra. Jeg leser mye bøker på engelsk. "The Italian waitor was flirting with my date. I realized I had to "up my game", and brought out the fake diamond ring" (mininovelle av Gargamel). Det betyr i alle fall å skjerpe inn innsatsen radikalt. Ta det til et nytt nivå. Bruke sterkere lut. Trekke ess ut av ermet. Kanskje spille skittent til og med, men det har ikke jeg tenkt til.

Jeg bør egentlig skrive norsk, tror jeg.

Skriv norsk, du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...