Gå til innhold

Noen som har vært innlagt på sykehus etter selvmordsforsøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, emilie321 skrev:

Er enig i det du skriver. Hadde jeg sett en liten lysning den gangen så hadde jeg nok ikke ønsket å dø, men jeg var så dårlig og langt nede at jeg så overhodet ingen løsning. Jeg trodde også den gang at jeg ødela familien og alle rundt. Hadde jo også hørt det så mange ganger før.

 

Det skjer med meg akkurat nå, men det er ikke jeg som ødelegger familien. Jeg var hele tida brannslukker mellom far og datter. Nå vil jeg ikke mer ha denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Det skjer med meg akkurat nå, men det er ikke jeg som ødelegger familien. Jeg var hele tida brannslukker mellom far og datter. Nå vil jeg ikke mer ha denne jobben.

Føler med deg. Vet godt hvordan det er. Jeg måtte hele tiden gå imellom far og datter og det var en lettelse den dagen vi skilte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, emilie321 skrev:

Føler med deg. Vet godt hvordan det er. Jeg måtte hele tiden gå imellom far og datter og det var en lettelse den dagen vi skilte oss.

Jeg tror vi skiller oss også. Datteren har det ikke bra med han og han har null innsikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil bare si takk til alle som har svart og si at jeg håper dere er på en bedre plass i livet nå. 

Anonymkode: 335cf...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til tider er nesten 70% av pasientene mine lagt inn grunnet suicidalitet. Det er veldig varierende hvor lenge de er innlagt på akuttpsykiatrisk avdeling, men de aller fleste er kun hos oss et par dager. De som blir lenger har alvorlige depresjoner og/eller svært kraftig angst som er behandlingskrevende. 

Anonymkode: 44f17...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...