kosova92 Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 Hei. Hvordan regner man feriedager i en 80% stilling. Jeg har 22 ferie dager sammenheng 3uker ferie, men så har jeg fått beskjed ay jeg har 3 dager til gode, det forstår jeg ikke helt. Kan dere hjelpe meg? 0 Siter
laban Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 (endret) 6 minutter siden, kosova92 skrev: Hvordan regner man feriedager i en 80% stilling. Hvis du forteller om du jobber 80% som fire faste dager i uka (altså med én fast fridag) eller har en annen løsning, og forklarer hva du mener med dette (sitatet nedenfor - mener du at du har tatt ut tre uker sammenhengende, altså 15 normale arbeidsdager?), er det kanskje noen som kan hjelpe deg. 6 minutter siden, kosova92 skrev: Jeg har 22 ferie dager sammenheng 3 uker ferie Endret 20. juni 2018 av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 Jeg har jobbet deltid hele livet men hatt akkurat like mange feriedager som de i 100% stilling. Anonymkode: 3c97d...d95 0 Siter
kosova92 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Skrevet 20. juni 2018 20 minutter siden, laban skrev: Hvis du forteller om du jobber 80% som fire faste dager i uka (altså med én fast fridag) eller har en annen løsning, og forklarer hva du mener med dette (sitatet nedenfor - mener du at du har tatt ut tre uker sammenhengende, altså 15 normale arbeidsdager?), er det kanskje noen som kan hjelpe deg. Jeg har tatt ut 3 uker ferie. det står 22dager som jeg skal bruke i ferie, men så står det at jeg har brukt opp 19 dager og har til gode 3 dager. Jeg forstår ikke på det 0 Siter
laban Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 7 minutter siden, kosova92 skrev: Jeg har tatt ut 3 uker ferie. Jobber du fire dagers uke, altså en fast fridag i uka? 0 Siter
kosova92 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, laban skrev: Jobber du fire dagers uke, altså en fast fridag i uka? Nei, jeg jobber i fast turnus, så jeg jobber litt foskjellige dager i løpet 6 ukers turnus 0 Siter
laban Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, kosova92 skrev: Nei, jeg jobber i fast turnus, så jeg jobber litt forskjellige dager i løpet 6 ukers turnus Da må jeg melde meg ut, jeg har ikke greie på om / hvordan turnus kompliserer regnestykket. Jeg tror du må snakke med personalavdelingen / personalansvarlig der du jobber, for å få et svar som ikke inneholder mye synsing og gjetting - hvis det ikke er noen her som jobber med sånt og som leser spørsmålet ditt. 0 Siter
kosova92 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Skrevet 20. juni 2018 7 minutter siden, laban skrev: Da må jeg melde meg ut, jeg har ikke greie på om / hvordan turnus kompliserer regnestykket. Jeg tror du må snakke med personalavdelingen / personalansvarlig der du jobber, for å få et svar som ikke inneholder mye synsing og gjetting - hvis det ikke er noen her som jobber med sånt og som leser spørsmålet ditt. ok, men ellers takk for hjelpen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.