AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Min datter på 18 år fikk satt inn spiral i går (Jayden). Hun blødde litt etter innsetting. Legen sa hun skulle vente en uke før samleie, men hormonene tok overhånd, så hun hadde sex natt til i dag der han "hoppet av i svingen". Hva er sjansen for graviditet og infeksjon? Hva bør jeg være oppmerksom på? Anonymkode: f6fd9...4f8 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Når hadde din datter første dag av siste menstruasjon før innsettingen? Vennlig hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 29 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev: Når hadde din datter første dag av siste menstruasjon før innsettingen? Vennlig hilsen Mette 12. juni, men hun har aldri hatt regelmessig mens Anonymkode: f6fd9...4f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 34 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev: Når hadde din datter første dag av siste menstruasjon før innsettingen? Vennlig hilsen Mette Det jeg har notert meg er slike sykluser siden i våres: Mens 28. mars, 3.mai og 12 juni. Anonymkode: f6fd9...4f8 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Det er ikke infeksjon, men mulighet for graviditet, som er bakgrunnen. Det er ikke vanlig å være avventende eller bruke annen prevensjon i den første uken. Jeg anser det som meget usannsynlig at hun kan bli gravid ved samleie på dag 7 med en syklus på ca 5 uker. Vennlig hilsen Mette PS hvis hun ikke får menstruasjon, kan det være lurt å ta en graviditetstest etter ca 2 uker 'over tiden' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.