Gå til innhold

bæsjet litt på meg i dag uten å huske det. tankekjør symptom?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

bæsjen var en liten rund kule som jeg fant på stuegulvet. jeg tok den opp og trodde dwn var en matreste. men så kjente jeg at den var en bæsj på lukten. jeg slengte den i doskåla med stor forundring om hvordan dette kan ha skjedd. kan det være fordi jeg er så glemsk av tankekjør for tida, at jeg har bæsjet denne lille kulebæsjen i sofaen uten at jeg var bevisst på det? (den var liten men jeg forstår ikke hvorfoe jeg ikke har merka at dwn har havna i trusa og sikkert ut legghullet på buksa mi). noen tanker?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det høres nesten umulig ut at noe sånt skulle finne veien ut av trusa di, ut av buksa og til gulvet uten at du merker noe.

Kan det være noen annen forklaring enn at den kommer fra deg? Kan det komme fra et dyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, Gargamel skrev:

Det høres nesten umulig ut at noe sånt skulle finne veien ut av trusa di, ut av buksa og til gulvet uten at du merker noe.

Kan det være noen annen forklaring enn at den kommer fra deg? Kan det komme fra et dyr? 

ingen dyr har tilgang til leiligheten min. og jeg søkte på nett etter rotte/muse/flaggermusbæsj utseende men de lignet ikke i det heletatt. og ikke var det katt eller hundebæsj eller fuglebæsj heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Det høres nesten umulig ut at noe sånt skulle finne veien ut av trusa di, ut av buksa og til gulvet uten at du merker noe.

Kan det være noen annen forklaring enn at den kommer fra deg? Kan det komme fra et dyr? 

Ja det hørtes litt vilt ut det der for å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det hørtes litt vilt ut det der for å si det mildt. 

det luktet menneskebæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

det luktet menneskebæsj.

Uff jaja, jeg forstår ikke hvordan det har havnet der. Men jeg tror ikke det har noe med tankekjør å gjøre ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff jaja, jeg forstår ikke hvordan det har havnet der. Men jeg tror ikke det har noe med tankekjør å gjøre ihvertfall. 

ok. da kanskje det er naturlig senilitet som skjer meg. på danskebåten gikk jeg fra nøkkelen i bildøra 2 ganger etterhverrandre sån at jeg måtte gå ned trappa to ganger når jeg skulle hente lummeboka. og så glemmer jeg å låse ytterdøra mi og låser bilnøkkelen inne i bilen. det er irriterende men sikkert bare alzheimer light. det får gå som det går, med latter og irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. da kanskje det er naturlig senilitet som skjer meg. på danskebåten gikk jeg fra nøkkelen i bildøra 2 ganger etterhverrandre sån at jeg måtte gå ned trappa to ganger når jeg skulle hente lummeboka. og så glemmer jeg å låse ytterdøra mi og låser bilnøkkelen inne i bilen. det er irriterende men sikkert bare alzheimer light. det får gå som det går, med latter og irritasjon.

Når en har mye å tenke på skjer ofte sånne ting, så akkurat dette kan ha med tankekjør å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Når en har mye å tenke på skjer ofte sånne ting, så akkurat dette kan ha med tankekjør å gjøre.

ok. jeg er redd for havhorisonten (det åpne hav) fordi jeg ikke vil vruke luktesansen mens horisonten er til syne. det er en rar greie jeg har. da økte tankekjøret på den danskebåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg er redd for havhorisonten (det åpne hav) fordi jeg ikke vil vruke luktesansen mens horisonten er til syne. det er en rar greie jeg har. da økte tankekjøret på den danskebåten.

Ok. Syns selv det er slitsomt å være ute å reise og blir dårlig fysisk og psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...