Gå til innhold

Noe jeg burde få med?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Har du så god råd? 

Du kunne hørt eller lest bøker av Rauni, hun var lege. Ligger endel på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, men hva må til for å overbevise deg? Jeg kjenner det i hver celle i kroppen at det er sant. 

Prøv med empiriske bevis.

Anonymkode: 3ada2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det gjort. Psykiateren mente jeg burde øke latuda igjen, det var jo ingen overraskelse. Mente jeg hadde det bedre da,jeg sa jeg hadde det tungt men det er det jo naturlige årsaker til. Og sa jeg hadde ikke kommet meg enda siden 2014, "Du er jo psykotisk hele tiden" sa han da. Men det stemmer ikke helt, og at jeg måtte gå på medisiner en stund. Har gjort det nå, og gjort det før. Får ikke et bedre liv fordet. Men sjukepleieren snakket om at hvis noen kom å hentet meg og tok meg med ut, da ble jeg vel med. Ja gjør jo det hvis jeg har avtale, det skulle jeg tenke på. Og det er jo det på dps her to ganger i uken at de trener, det har jeg jo tenkt på. Vi skulle snakke om det neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så var det gjort. Psykiateren mente jeg burde øke latuda igjen, det var jo ingen overraskelse. Mente jeg hadde det bedre da,jeg sa jeg hadde det tungt men det er det jo naturlige årsaker til. Og sa jeg hadde ikke kommet meg enda siden 2014, "Du er jo psykotisk hele tiden" sa han da. Men det stemmer ikke helt, og at jeg måtte gå på medisiner en stund. Har gjort det nå, og gjort det før. Får ikke et bedre liv fordet. Men sjukepleieren snakket om at hvis noen kom å hentet meg og tok meg med ut, da ble jeg vel med. Ja gjør jo det hvis jeg har avtale, det skulle jeg tenke på. Og det er jo det på dps her to ganger i uken at de trener, det har jeg jo tenkt på. Vi skulle snakke om det neste gang. 

Jeg tror alle her inne synes det virker som du fungerer mye bedre når du tar en litt høyere dose enn du gjør nå.

Det hjelper jo ikke om du tenker på å bli med i treningsgruppa eller på at noen kan komme og ta deg med ut på tur - du må GJØRE det. Det er ikke noe å vente med og tenke på - ta opp telefonen NÅ, ring dps og be om å få bli med treningsgruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Så var det gjort. Psykiateren mente jeg burde øke latuda igjen, det var jo ingen overraskelse. Mente jeg hadde det bedre da,jeg sa jeg hadde det tungt men det er det jo naturlige årsaker til. Og sa jeg hadde ikke kommet meg enda siden 2014, "Du er jo psykotisk hele tiden" sa han da. Men det stemmer ikke helt, og at jeg måtte gå på medisiner en stund. Har gjort det nå, og gjort det før. Får ikke et bedre liv fordet. Men sjukepleieren snakket om at hvis noen kom å hentet meg og tok meg med ut, da ble jeg vel med. Ja gjør jo det hvis jeg har avtale, det skulle jeg tenke på. Og det er jo det på dps her to ganger i uken at de trener, det har jeg jo tenkt på. Vi skulle snakke om det neste gang. 

Hvis du nå gjør som psykiateren sier og ikke roter med medisinene på ny vil du ikke være psykotisk hele tiden, og du vil få det bedre. På sikt. Du må være tålmodig og stå på medisinene lenge for at de skal fungere slik de skal. Du har ikke stått på de lenge nok før du har redusert og/eller sluttet på de og da er du like langt. 

La det få tid denne gang. Vil du få det bedre må du nå høre på de som kan dette: spesialistene. 

Anonymkode: f2222...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tror alle her inne synes det virker som du fungerer mye bedre når du tar en litt høyere dose enn du gjør nå.

Det hjelper jo ikke om du tenker på å bli med i treningsgruppa eller på at noen kan komme og ta deg med ut på tur - du må GJØRE det. Det er ikke noe å vente med og tenke på - ta opp telefonen NÅ, ring dps og be om å få bli med treningsgruppa.

Vet ikke om jeg tør å ta kontakt selv. Jo jeg går ut om jeg har avtale med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du nå gjør som psykiateren sier og ikke roter med medisinene på ny vil du ikke være psykotisk hele tiden, og du vil få det bedre. På sikt. Du må være tålmodig og stå på medisinene lenge for at de skal fungere slik de skal. Du har ikke stått på de lenge nok før du har redusert og/eller sluttet på de og da er du like langt. 

La det få tid denne gang. Vil du få det bedre må du nå høre på de som kan dette: spesialistene. 

Anonymkode: f2222...3e7

Det er så lett for de å si jeg skal øke,men det er ikke så lett å bare øke. Sa jeg skulle tenke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke om jeg tør å ta kontakt selv. Jo jeg går ut om jeg har avtale med noen. 

*sukk* Hvorfor tør du ikke ringe og si at du vil være med på trimgruppa? Jeg er temmelig sikker på at de blir kjempeglade!

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er så lett for de å si jeg skal øke,men det er ikke så lett å bare øke. Sa jeg skulle tenke på det. 

*dobbeltsukk* Du skulle vel tenke på det ja... Har du spurt mannen din om et ærlig svar på hvordan han synes du fungerer på denne lille dosen i forhold til før du gikk ned i dose for en stund siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

*sukk* Hvorfor tør du ikke ringe og si at du vil være med på trimgruppa? Jeg er temmelig sikker på at de blir kjempeglade!

*dobbeltsukk* Du skulle vel tenke på det ja... Har du spurt mannen din om et ærlig svar på hvordan han synes du fungerer på denne lille dosen i forhold til før du gikk ned i dose for en stund siden?

Nei tror det må være noen som henviser meg, det kan jo teamet gjøre. 

Mannen min sier jeg er full i angst, sa jeg måtte si det i dag. Men det var jeg på 74 mg også. Sa det med følte ikke det ble tatt på alvor, det er bare det psykotiske legen bryr seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei tror det må være noen som henviser meg, det kan jo teamet gjøre. 

Mannen min sier jeg er full i angst, sa jeg måtte si det i dag. Men det var jeg på 74 mg også. Sa det med følte ikke det ble tatt på alvor, det er bare det psykotiske legen bryr seg om. 

Da ringer du teamet nå og sier at du bli henvist til trimgruppa. Eller du ringer dps og spør om du trenger henvisning, siden du TROR det, men ikke er sikker.

Kanskje du skulle øke til dosen du hadde før 74 mg da? Hvis du ikke hadde så mye angst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Da ringer du teamet nå og sier at du bli henvist til trimgruppa. Eller du ringer dps og spør om du trenger henvisning, siden du TROR det, men ikke er sikker.

Kanskje du skulle øke til dosen du hadde før 74 mg da? Hvis du ikke hadde så mye angst da.

Vi skulle snakke om det neste gang sa sykepleieren,det passer fint å være med der for det er rett opp bakken. Ikke så langt å gå da,skal si jeg vil være med der hvis det er mulig. 

Hadde ikke mindre angst på 74 mg. Men merker forskjell, har mer tanker og følelser. Kanskje jeg burde ha mindre av det sa psykiateren, men jeg vet ikke jeg. Og hang seg opp i at jeg hadde det tungt,men det er jo normale reaksjoner på en familiesituasjon det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Vi skulle snakke om det neste gang sa sykepleieren,det passer fint å være med der for det er rett opp bakken. Ikke så langt å gå da,skal si jeg vil være med der hvis det er mulig. 

Hadde ikke mindre angst på 74 mg. Men merker forskjell, har mer tanker og følelser. Kanskje jeg burde ha mindre av det sa psykiateren, men jeg vet ikke jeg. Og hang seg opp i at jeg hadde det tungt,men det er jo normale reaksjoner på en familiesituasjon det. 

Jeg håper du få det til med turgruppa. Du er bedre med medisinen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg håper du få det til med turgruppa. Du er bedre med medisinen. Lykke til.

Ja håper det. Spurte sykepleieren om han var enig i at jeg var psykotisk, da sa han "Det går jo an å snakke med deg, og du snakker ikke til noen bak deg. Men du har disse tingene med deg da". Så tror nok de er litt uenige. Så det ble litt feil i dag, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja håper det. Spurte sykepleieren om han var enig i at jeg var psykotisk, da sa han "Det går jo an å snakke med deg, og du snakker ikke til noen bak deg. Men du har disse tingene med deg da". Så tror nok de er litt uenige. Så det ble litt feil i dag, men men. 

Jeg tror en psykiater kan dette bedre enn en sykepleier.

Anonymkode: 3ada2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke så ofte jeg snakker med han,men nå kommer jeg ikke på noe å si. Hva som plager meg for tiden? Det er jo eliten det, det kan nok ikke han hjelpe med. Han er jo en av dem selv. Noen er det ubevisst, de har bare blitt hjernevasket. 

Hvorfor vil du oppta plass og ressurser i et helsevesen som utsetter deg for hjernevaska representanter fra "eliten" og Illuminati? 

Anonymkode: a2802...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror en psykiater kan dette bedre enn en sykepleier.

Anonymkode: 3ada2...358

Men det stemmer jo ikke at jeg er psykotisk hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du oppta plass og ressurser i et helsevesen som utsetter deg for hjernevaska representanter fra "eliten" og Illuminati? 

Anonymkode: a2802...9fb

Ja det kan du si. Kanskje jeg bare skal kutte dem ut og ikke høre på hva de sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men det stemmer jo ikke at jeg er psykotisk hele tiden. 

Er det lett å vurdere det slev?

Anonymkode: 3ada2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det lett å vurdere det slev?

Anonymkode: 3ada2...358

Ja det er det. Jeg merker forskjell når jeg tar medisiner og uten, jeg blir to forskjellige personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...