Gå til innhold

Råd tas i mot med stor takknemlighet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du prøver å avlede deg selv. 

Tja... Er det da slik at du ville ha fordømt en annen som hadde gjort tilsvarende? At du mener at vedkommende ikke skal forsøke å hjelpe seg selv å komme videre? 

Anonymkode: 7691c...52a

Jeg ville ikke fordømt en annen. Jeg pleier ikke å fordømme andre. Men jeg er veldig god på å fordømme meg selv (dårlig selvbilde).

Jeg kan uansett ikke gå tilbake til det fine jeg hadde lenger. Jeg har dummet meg ut og ødelagt for meg selv. 

Jeg skammet meg mye før også, og denne gangen klarer jeg ilkke en gang å se meg i speilet. 

Jeg får bare innse at det fine jeg hadde er over. Jeg har dummet meg ut og ødelagt for meg selv, og det pga at jeg er som jeg er og ikke taklet ting jeg aldri burde snakket med noen om :( 

Anonymkode: a5906...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke fordømt en annen. Jeg pleier ikke å fordømme andre. Men jeg er veldig god på å fordømme meg selv (dårlig selvbilde).

Jeg kan uansett ikke gå tilbake til det fine jeg hadde lenger. Jeg har dummet meg ut og ødelagt for meg selv. 

Jeg skammet meg mye før også, og denne gangen klarer jeg ilkke en gang å se meg i speilet. 

Jeg får bare innse at det fine jeg hadde er over. Jeg har dummet meg ut og ødelagt for meg selv, og det pga at jeg er som jeg er og ikke taklet ting jeg aldri burde snakket med noen om :( 

Anonymkode: a5906...20d

Hvis du har dummet deg ut, så kan det jo være greit å holde seg unna noen uker. Du kan selvfølgelig gå tilbake igjen etter litt tid. Hvis du nå kobler på fornuften din, så vet du at du har tenkt tilsvarende før og det har løst seg. 

Jeg synes du skal forsøke å unngå å appellere til de det gjelder om at det er de som skal invitere deg tilbake. La det som har skjedd ligge, etter noen uker er det ikke lenger noe andre er opptatt av. Hvis du vil gjenvinne respekt, så bør du nå la det som har skjedd ligge, - tror jeg. 

Anonymkode: 7691c...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å hate meg selv resten av livet og aldri tilgi meg selv, 

Anonymkode: a5906...20d

Prøv å la være å skrive slike kommentarer. Vis at du tar ansvar ved nå å la det som har skjedd ligge. 

Anonymkode: 7691c...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har dummet deg ut, så kan det jo være greit å holde seg unna noen uker. Du kan selvfølgelig gå tilbake igjen etter litt tid. Hvis du nå kobler på fornuften din, så vet du at du har tenkt tilsvarende før og det har løst seg. 

Jeg synes du skal forsøke å unngå å appellere til de det gjelder om at det er de som skal invitere deg tilbake. La det som har skjedd ligge, etter noen uker er det ikke lenger noe andre er opptatt av. Hvis du vil gjenvinne respekt, så bør du nå la det som har skjedd ligge, - tror jeg. 

Anonymkode: 7691c...52a

Jeg har ingen planer om å appellere til noen eller be om å bli invitert av noen. Det er uaktuelt. 

Anonymkode: a5906...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å la være å skrive slike kommentarer. Vis at du tar ansvar ved nå å la det som har skjedd ligge. 

Anonymkode: 7691c...52a

Ok. Jeg skal ikke snakke mer om det med noen. 

Anonymkode: a5906...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...