Gå til innhold

Studere sammen med stønad fra nav?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på psykologistudet på fri-undervisningen om kvelden. Hvor stor sjanse er det for å bli tatt. Vet det koster skjorta men om man skal stå i arbeidslivet livet ut og kanskje til 72 år ja så bare trenger man påfyll. Hva tror dere?

Anonymkode: 3e992...953

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444198-studere-sammen-med-st%C3%B8nad-fra-nav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på psykologistudet på fri-undervisningen om kvelden. Hvor stor sjanse er det for å bli tatt. Vet det koster skjorta men om man skal stå i arbeidslivet livet ut og kanskje til 72 år ja så bare trenger man påfyll. Hva tror dere?

Tidligere stortingsrepresentanter kan det, men neppe oss dødlige.

Anonymkode: b5ef4...efa

Alle har de sikkert ikke like lett av dem heller. De er kanskje i en kritisk alder eller at det er andre ting som sykdom og alt som følger med det. Men mange av dem blir jo bare fylkesmenn. Men nå blir det selvsagt færre fylker hvis man ikke ordner seg på annen måte da.

Om mulig enda større konkurranse om de jobbene som er i det åpne markedet.

Sånn er det ja.

Annonse

Det er stor konkurranse om alt i dag. Mange unge mennesker går for lut og kaldt vann fra starten av tror jeg. Ikke lenge før vi har suppestasjoner med matutdeling  i alle  byliknende steder tror jeg.

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor konkurranse om alt i dag. Mange unge mennesker går for lut og kaldt vann fra starten av tror jeg. Ikke lenge før vi har suppestasjoner med matutdeling  i alle  byliknende steder tror jeg.

Nå syntes jeg du er overdrevent negativ. Så ille står det nå ikke til.

Anonymkode: b5ef4...efa

På 25.8.2018 den 9.23, AnonymBruker skrev:

Du må tenke grundig over hvorvidt dette vil øke sjansene dine til å få jobb. Personlig "påfyll" er det sikkert, men gir det en etterspurt kompetanse - og hvor lang tid vil det ta?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...