Gå til innhold

Nøkkel til kjærsten, men dette tenkte jeg ikke på…

Anbefalte innlegg

Kjærsten min har fått nøkkel til leiligheten min. Jeg tenkte at det var greit at han hadde det de gangene han sov hos meg og skal låse seg ut om morgenen etc. (Han går etter meg).

Men i dag har han dratt til meg mens jeg er på jobb, og låst seg inn. Jeg syns dette er veldig rart. Ssønnen min pleier å stikke hjemom i friminuttet, og vet ikke at han er der. Han har møtt kjæresten min, men kjenner han ikke enda…

Jeg har også fått nøkkel til hans leilighet, men hadde aldri i verden reist hjem til han og låst meg inn når han ikke er der, eller ikke kommer hjem på mange timer…

Er jeg unormal som syns dette er bittelitt ubehagelig? Har bodd alene i 9 år, så det kan ha noe med saken å gjøre…

Anonymkode: 1c56a...c30

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjærsten min har fått nøkkel til leiligheten min. Jeg tenkte at det var greit at han hadde det de gangene han sov hos meg og skal låse seg ut om morgenen etc. (Han går etter meg).

Men i dag har han dratt til meg mens jeg er på jobb, og låst seg inn. Jeg syns dette er veldig rart. Ssønnen min pleier å stikke hjemom i friminuttet, og vet ikke at han er der. Han har møtt kjæresten min, men kjenner han ikke enda…

Jeg har også fått nøkkel til hans leilighet, men hadde aldri i verden reist hjem til han og låst meg inn når han ikke er der, eller ikke kommer hjem på mange timer…

Er jeg unormal som syns dette er bittelitt ubehagelig? Har bodd alene i 9 år, så det kan ha noe med saken å gjøre…

For flere år siden ,så lot jeg en kjæreste som jeg hadde ha tilgang til leiligheten min mens jeg var på jobb. Det var utrolig dumt av meg. Han var blitt arbeidsløs, og hadde kun et bo sammen med eksen som han hadde før meg som de ikke hadde delt opp. Det var slutt mellom de for lengst, og det erkjennet de begge, og det var åpenthet rundt det, men jeg fikk en last med å ha en mann boende i min leide leilighet som jeg står i ansvar for. Tilslutt så oppdager jeg at han glemmer støtt og stadig å slå av plater. Da var det nok...Det er slutt nå ( ikke pga dette ) , men jeg låner aldri mer leiligheten til en kjæreste. 

Anonymkode: 9d2ca...9cf

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker som deg. Kunne det vært eid St han droppet nøkkelen i postkassen etter å ha låst feks?

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden han ikke kjenner sønnen din særlig godt ennå har dere kanskje ikke vært sammen så lenge? Ta det opp med ham du og forklar at du ikke vil at han skal låse seg inn hos deg uten å si fra til det først i tilfelle gutten er alene hjemme. Si at du vil de skal bli bedre kjent først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...