Gå til innhold

Skal du gjøre noe fint eller morsomt denne uka?


påskelilje

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, påskelilje skrev:

Sjøskolen høres spennende ut! Hva er det?

Alle niendeklassinger i Oslo tilbringer en dag på sjøen for å lære livberging i vann. Noen skoler er så heldige å få to dager der, og elevene lærer å ro og kjøre små motorbåter, knuter, lett navigering til sjøs o.l. i tillegg. Helt fantastisk opplegg for mine elever, hvorav flesteparten aldri har fiska ei krabbe eller vært ombord i båt før. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Alle niendeklassinger i Oslo tilbringer en dag på sjøen for å lære livberging i vann. Noen skoler er så heldige å få to dager der, og elevene lærer å ro og kjøre små motorbåter, knuter, lett navigering til sjøs o.l. i tillegg. Helt fantastisk opplegg for mine elever, hvorav flesteparten aldri har fiska ei krabbe eller vært ombord i båt før. ❤️

Så bra :-) Høres knallflott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 5.9.2018 den 7.13, laban skrev:

Vent med å selge til du vet sikkert at den yngste ikke er interessert i å "leie" den for en stund, det er jo bare etpar år til det er aktuelt? Du kan leie den ut i mellomtiden.

Jeg har begynt å tenke slik jeg også. Det kan være lurt å beholde den for å kunne hjelpe den av de « ungene » som eventuelt skulle få behov for det i fremtiden, enten det er en av mine egne 3 eller stesønnen. Boligmarkedet er ikke akkurat enkelt for unge i Oslo. 

Tror derfor jeg satser på å leie ut bare 1 år om gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, påskelilje skrev:

Så koselig med mor-og-datter-tur 🙂

Jaa... :)

Nå har vi begynt å spare på en felles konto til en litt lengre tur :) Greier ikke å spare så mye, men litt blir det. Vet ikke hvor vi havner, men har begynt å glede meg allerede :) Er faktisk stolt over at dattera fortsatt vil dra på tur med mora :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...