Gå til innhold

Jeg er så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg forstår ikke mennesker men det er ofte situasjoner som irriterer meg. Sykepleieren sa at jeg trenger ingen samtale fordi det er jo angstmestrungskurs og andre syns det ville vare for mye men jeg føler meg ikke mye bedre og hadde håpet at jeg få en samtale til når jeg trenger det.  Det var vanskelig nok å søke hjelp og nå vet jeg ikke når jeg få psykologsamtale. Sykepleieren mente at jeg treffer henne på angstmestrungskurset. Tror at mye er uten empati og er jeg pinglete eller feil programmert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan jeg tolke det. Føler meg som en belastning for sykepleieren. Forstår ikke hvorfor hun sa det. Det er vanskelig å har tillit og jeg er redd på mennesker. Kanskje fordi jeg ikke har kontroll over situasjonen. Hvordan kan jeg bli kvitt denne angsten? Når jeg må snakke mer enn smalltalk blir hjernen min tom. Jeg er høflig og prøver å snakke litt mer forteller litt om meg eller opplevelse og spør litt også. Jeg tror folk har ikke lyst å snakke med meg. Alltid er det jeg å ta initative å prate. Her snakker ingen til meg også. Prøver jo alt å være litt sosial. Snakker jeg dårlig norsk? Er jeg kjedelig? Liker dere meg ikke? Nå dummer jeg meg kanskje ut men det spiller ingen rolle mer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...