AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 Hvordan fungerer men resten av dagen etter ECT? Hvis man blir behandlet om morgenen, kan man ta seg av barn om ettermiddagen eller er man fortsatt fotumlet etter narkosen? Kan man få så alvorlig hukommelsestap at man glemmer å hente barna? Anonymkode: a71ba...43b 0 Siter
kupton Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 Jeg synes ikke en skal ha aleneansvar for barn den dagen en får ECT. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 8 minutter siden, kupton skrev: Jeg synes ikke en skal ha aleneansvar for barn den dagen en får ECT. Ok. Da er det utelukket. Uansett alder? Kan man glemme den? Anonymkode: a71ba...43b 0 Siter
kupton Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 Det er >95% sannsynlighet for at det går bra, men den første gangen synes jeg du skal ha en backup. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 34 minutter siden, kupton skrev: Det er >95% sannsynlighet for at det går bra, men den første gangen synes jeg du skal ha en backup. Backup som fysisk til stede eller nok med noen til å minne meg på ting? Og hvis første gang går bra er det enda større % sjanse for at de andre går bra? Anonymkode: a71ba...43b 0 Siter
kupton Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 Noen få blir dårlige etter narkose. En som kan ringe deg og høre hvordan det går og i verste fall ta en tur innom. Går det bra første gang, er utsiktene enda bedre neste gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, kupton skrev: Noen få blir dårlige etter narkose. En som kan ringe deg og høre hvordan det går og i verste fall ta en tur innom. Går det bra første gang, er utsiktene enda bedre neste gang. Tusen takk! Anonymkode: a71ba...43b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.