Gå til innhold

Coach

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kort periode i min lange prossess med NAV og DPS hadde jeg kontakt med en coach. Hun skulle egentlig hjelpe meg å vurdere meg i forhold til arbeid men hun så at jeg var et totalt kaos. Tankekjør og følelser som svinget i alle retninger. Jeg var handlingslammet og samtidig uutholdelig rastløs. Hun satte seg ned med meg og laget helt konkret timeplan over uken min helt ned i minste detalj. Så måtte jeg gå igjennom denne neste gang jeg møtte henne. Det opplevdes godt. Jeg sitter her noen år senere og føler med overveldet. Jeg prøver å lage en plan men til og med den er rotete og over alt. Jeg skulle så gjerne ha noen som hjelper meg å få system på tankene , følelsene og livet mitt. En som kan stå litt sammen med meg en liten stund. Har jo en psykolog og det er nyttig men hjelper ikke på kaoset egentlig. Er det noen som forstår min problemstilling og som har noen gode råd? 

Anonymkode: 0fc0a...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kort periode i min lange prossess med NAV og DPS hadde jeg kontakt med en coach. Hun skulle egentlig hjelpe meg å vurdere meg i forhold til arbeid men hun så at jeg var et totalt kaos. Tankekjør og følelser som svinget i alle retninger. Jeg var handlingslammet og samtidig uutholdelig rastløs. Hun satte seg ned med meg og laget helt konkret timeplan over uken min helt ned i minste detalj. Så måtte jeg gå igjennom denne neste gang jeg møtte henne. Det opplevdes godt. Jeg sitter her noen år senere og føler med overveldet. Jeg prøver å lage en plan men til og med den er rotete og over alt. Jeg skulle så gjerne ha noen som hjelper meg å få system på tankene , følelsene og livet mitt. En som kan stå litt sammen med meg en liten stund. Har jo en psykolog og det er nyttig men hjelper ikke på kaoset egentlig. Er det noen som forstår min problemstilling og som har noen gode råd? 

Anonymkode: 0fc0a...0ac

Dersom du opplevde vedkommende hjalp deg forrige gang så hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt med henne igjen til du er kommet over kneika. Dersom du ikke bor på samme sted som vedkommende ville jeg sendt henne en epost og forklart problemet og bedt om tips til å finne en ny. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...