AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 En kort periode i min lange prossess med NAV og DPS hadde jeg kontakt med en coach. Hun skulle egentlig hjelpe meg å vurdere meg i forhold til arbeid men hun så at jeg var et totalt kaos. Tankekjør og følelser som svinget i alle retninger. Jeg var handlingslammet og samtidig uutholdelig rastløs. Hun satte seg ned med meg og laget helt konkret timeplan over uken min helt ned i minste detalj. Så måtte jeg gå igjennom denne neste gang jeg møtte henne. Det opplevdes godt. Jeg sitter her noen år senere og føler med overveldet. Jeg prøver å lage en plan men til og med den er rotete og over alt. Jeg skulle så gjerne ha noen som hjelper meg å få system på tankene , følelsene og livet mitt. En som kan stå litt sammen med meg en liten stund. Har jo en psykolog og det er nyttig men hjelper ikke på kaoset egentlig. Er det noen som forstår min problemstilling og som har noen gode råd? Anonymkode: 0fc0a...0ac 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En kort periode i min lange prossess med NAV og DPS hadde jeg kontakt med en coach. Hun skulle egentlig hjelpe meg å vurdere meg i forhold til arbeid men hun så at jeg var et totalt kaos. Tankekjør og følelser som svinget i alle retninger. Jeg var handlingslammet og samtidig uutholdelig rastløs. Hun satte seg ned med meg og laget helt konkret timeplan over uken min helt ned i minste detalj. Så måtte jeg gå igjennom denne neste gang jeg møtte henne. Det opplevdes godt. Jeg sitter her noen år senere og føler med overveldet. Jeg prøver å lage en plan men til og med den er rotete og over alt. Jeg skulle så gjerne ha noen som hjelper meg å få system på tankene , følelsene og livet mitt. En som kan stå litt sammen med meg en liten stund. Har jo en psykolog og det er nyttig men hjelper ikke på kaoset egentlig. Er det noen som forstår min problemstilling og som har noen gode råd? Anonymkode: 0fc0a...0ac Dersom du opplevde vedkommende hjalp deg forrige gang så hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt med henne igjen til du er kommet over kneika. Dersom du ikke bor på samme sted som vedkommende ville jeg sendt henne en epost og forklart problemet og bedt om tips til å finne en ny. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.