Gjest Bifrost Skrevet 9. september 2018 Skrevet 9. september 2018 Er det noen hormonprevensjon man ikke kan bruke sammen med antipsykotika? Jeg lurer på dette da jeg leste i journalen min at det måtte avklares om jeg gikk på hormonprevensjon da noen typer påvirket effekten av antipsykotika eller noe slikt (kan være jeg husker feil). Jeg gikk ikke på noen prevensjon da så jeg hørte aldri noe mer om det, men jeg tenker å begynne snart så det hadde vært greit å vite. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 Det ene trenger ikke utelukke det andre, men det er mulig man må justere doseringen om det ene medikamentet påvirker serumkonsentrasjonen av det andre. Vil anbefale å sjekke dette med legen din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 7 timer siden, FjellOgDalar skrev: Det ene trenger ikke utelukke det andre, men det er mulig man må justere doseringen om det ene medikamentet påvirker serumkonsentrasjonen av det andre. Vil anbefale å sjekke dette med legen din. Vil en fastlege vite noe om dette? Anonymkode: 641b1...753 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Kan det hende at gynekologen på forumet her ( under gynekologi og graviditet) vet det ?. Anonymkode: 58c44...783 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det hende at gynekologen på forumet her ( under gynekologi og graviditet) vet det ?. Anonymkode: 58c44...783 Takk for tips. Skal spørre. Anonymkode: 641b1...753 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.