Gå til innhold

Endelig en som tør å si ifra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Fysioterapeut-hardt-ut-mot-nedlatende-baksnakk-pa-treningssentre-Na-spres-blogginnlegget-pa-sosiale-medier-261085b.html

Mitt inntrykk at mennesker som denne fysioterapauten dessverre er en mangelvare i dag, og at det er en stor del av årsaken til problemet med mobbing og trakassering. Er folk blitt for feige? For egoistiske? 

Anonymkode: 6527f...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ts: Har du selv noen tanker om hvordan du kan takle og forholde deg til din egen usikkerhet og sjalusi? 

Anonymkode: 37741...fe3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til ts: Har du selv noen tanker om hvordan du kan takle og forholde deg til din egen usikkerhet og sjalusi? 

Feil.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg leste dette svaret her !!!. 

Anonymkode: 1c42b...dff

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg leste dette svaret her !!!. 

Anonymkode: 1c42b...dff

Hahaha, jeg ser den! Men den ble totalt feilpostet. Sorry for det! 😅

Skrevet

Det er jo trist at dette skjer, folk må jo få være seg selv...det er synd det finnes folk med fordommer. 

Gjest Maggie55
Skrevet

"Man må lære seg å ta igjen"som min mor sa til meg som barn da jeg kom gråtende hjem på grunn av mobbing eller istykkerslåtte knær.  ( jeg er ikke blitt noen tilhenger av boksing eller noen form for kampsport eller noe sportslig overhodet for den slags skyld. Det var ofte på idrettsbanen tingene var værst. Har svømmeknappen dog.)

Som voksen vet jeg at ingenting er sikkert i livet. Det kan være disputter på alt i livet.Mange kaller det Demokrati. Andre synes det ofte er mer et Skinndemokrati avhengig av hvems perspektiv man har for øye.

Men jeg forsvarer ikke ukvemsord.

Gjest Maggie55
Skrevet

Alt er ikke så lett alltid å finne noen å la problemer sine gå ut over. Men jeg tror det skjer i alle miljø. Enkelte sier jo at man kan ta ut mye frustrasjon i å utøve sin idrett. Allikevel er det bare et fåtall som kommer så langt virker det som.Mye av et paradoks. Kanskje det er blitt snakk om for mye penger og materielle verdier. Vi sliter oss i så mange miljø ut på personkonflikter alene. Men ingen kan skru tida tilbake om de aldri så mye ville.

Gjest Maggie55
Skrevet

Det er ofte ikke lett å være sånn passe synes jeg men man skal selvsagt ikke være andre til last og byrde. Noe vel ingen ønsker.

På den annen side synes jeg den beskjedne typen ofte er de skumleste. Iallefall på spillefilm.

Skrevet

Tøft gjort av han å si ifra! Fysioterapeuter ser jo "den mørkere siden" av behov for seriøs trening som både skal være motiverende og ha skikkelig effekt. Det viktige er jo at man får kommet seg ut, gjennomført treningsprogrammet som kanskje fikk en til å føle seg bra selv om man ikke hadde årets mote av treningstøy. Dessverre tror jeg de høye prisene på treningsmedlemsskap der det er litt gode fasiliteter gjør rom for de med mye penger som kanskje er litt mer glade i å sole seg i sin egen glans enn de som er så uheldige å leve på en minstepensjon som tilsier absolutt ikke råd til å trene på treningsstudio. Må si at jeg har sett ganske store folk kjøre seg skikkelig på treningsstudio selv, og for meg er ikke det noe negativt. Jeg tenker det er kjempeflott at vedkommende trener. Aldri tenkt at  Herregud hva har den feiringen her å gjøre; det ligger i min natur å tanke sånn tror jeg. Kø på apparater? Det kommer veldig an på når på døgnet man trener og på hvor stort studioet er. Har selv erfaring fra Aktiv på dagtid, og de benytter IKKE den dyreste gemen man kan få, heller stikk motsatt. Her blir man faktisk sett litt ned på om man ikke går av apparatet mellom repetisjonsserier om det er kø. Selv synes jeg det blir rotete fordi det forlenger ventetida mellom seriene mer enn jeg liker. MEN det sier noe om de som klager over kø på apparater hos de store og dyre kjedene... Jeg har trent sånne steder og, kanskje noen få ganger opplevd litt kø. Imidlertid aldri noe i nærheten av det jeg har sett der Aktiv på dagtid har oppleggene sine. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...