Gjest franklyscarlet Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Hvor vanlig er det bipolare blir akutt suicidale? Forekommer det ofte, eller er det bare meg? đ„ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Det forekommer ja. Ofte i forbindelse med akutte depresjoner (som utvikler seg fra ikke ekstisterende til moderat/alvorlig) pÄ en time, eller er der plutselig nÄr jeg vÄkner om morgenen. Da blir jeg tidvis svÊrt suicidal pÄ et blunk. Anonymkode: b7c23...1f9 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forekommer ja. Ofte i forbindelse med akutte depresjoner (som utvikler seg fra ikke ekstisterende til moderat/alvorlig) pÄ en time, eller er der plutselig nÄr jeg vÄkner om morgenen. Da blir jeg tidvis svÊrt suicidal pÄ et blunk. Anonymkode: b7c23...1f9 Ja, det kjenner jeg meg igjen i. Rart hvordan ting kan endre seg utlÞpet av kort tid. Lurer pÄ hvorfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Jeg har det pÄ samme mÄte og det er en svÊrt intens fÞlelse mens det stÄr pÄ. Det er de gangene jeg selvskader meg pÄ forskjellige mÄter, men det fÞles heller ikke tilstrekkelig og da fÞler jeg meg som i et fengsel full av enormt vonde fÞlelser. Det varer som regel bare i fÄ timer heldigvis, mdn selve stemningsleiet er generelt veldig ustabilt. Hva gjÞr dere nÄr dere har det sÄnn? Anonymkode: 5af10...434 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.