Gå til innhold

Hva er det fineste du eier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en ting eller noe du eier som du ser på som din favoritt? Som du blir litt Gollum over. My presciousss.

Anonymkode: f5885...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en ting eller noe du eier som du ser på som din favoritt? Som du blir litt Gollum over. My presciousss.

Det må være bilen og et bilde.

Bilen gjør min hverdag lettere og bilde gjør leiligheten hyggelig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oioi. Det var et bra tema for en tråd!

Jeg vil begrense det til mindre gjenstander, ellers er det litt for opplagt at hus, bil barn og sånt er mest verd.

Jeg tror der må være et helmekanisk armbåndsur med synlig mekanisme. Det brukes bare ved spesielle anledninger. Ikke spesielt dyrt, men veldig Gargamel. 

Som en god nummer to er den eneste kameralinsen jeg har som er virkelig top notch: Sigma 30mm 1.4 Art. 

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, umulig å svare på. 

Det er forskjell på hva som er det peneste jeg eier og hva som gir meg mest glede/ livskvalitet. 

Skrevet
11 minutter siden, Gargamel skrev:

Oioi. Det var et bra tema for en tråd!

Jeg vil begrense det til mindre gjenstander, ellers er det litt for opplagt at hus, bil barn og sånt er mest verd.

Jeg tror der må være et helmekanisk armbåndsur med synlig mekanisme. Det brukes bare ved spesielle anledninger. Ikke spesielt dyrt, men veldig Gargamel. 

Som en god nummer to er den eneste kameralinsen jeg har som er virkelig top notch: Sigma 30mm 1.4 Art. 

Jeg har også ett armbåndsur som jeg setter høyest. Det er en omega speedmaster proffessional.

Så har jeg klokker på de andre plassene også. Ja, jeg mente fineste ting av løsøre, ikke ting som hus o.l.:)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som de andre ser jeg bort fra mennesker, hus og bil og da tror jeg nesten jeg havner på kameraet mitt kanskje... Ellers har jeg noen ting som er arv som betyr mye for meg også.

Skrevet

Jeg eier et sportsvåpen. Det gir meg mye: 

Det er kun mitt, og min lisens som politiet har gitt meg tillatelse til å ha

Jeg kan trene og med det tenke på andre ting samt konkurrere mot meg selv 

Jeg kan dra på stevner og konkurrere med andre 

Jeg får nye venner med samme interesse 

Jeg får være med på dugnader (hvilket er sosialt og fint)

.. og sikkert mer som jeg har glemt i skrivende stund 

Det er bra for min psykiske helse og konsentrasjon

Anonymkode: b3936...5d5

Skrevet

Jeg setter kanskje sminka mi høyest. Så tragisk er jeg.

Anonymkode: 44031...82c

Skrevet

En materiell ting som gir meg mye... Da tror jeg musikkanlegget mitt kommer nr.1

Også er det en helt spesiell ring jeg arvet etter farmor med en stor opal og noen diamanter rundt. Det er et helt spesielt design man ikke finner maken til. 

Skrevet

Et kunstfoto jeg nylig fikk i gave. 

Anonymkode: 9b388...8bd

Skrevet
8 timer siden, FjellOgDalar skrev:

En materiell ting som gir meg mye... Da tror jeg musikkanlegget mitt kommer nr.1

Også er det en helt spesiell ring jeg arvet etter farmor med en stor opal og noen diamanter rundt. Det er et helt spesielt design man ikke finner maken til. 

Å ja, pop-anlegget :) 

Skrevet

Jeg har fundert litt på dette nå, de siste par dagene. Har kommet frem til følgende:

• Fjellskoene mine er de som gir meg mest glede for tiden av ting. Jeg bruker dem sommer som vinter, i skogen, på fjellet, på korte turer, lange turer, i fint vær og dårlig vær - alene eller sammen med andre. Jeg blir gjennomgående glad av å være ute i naturen, og fjellskoene er optimalt tilpasset mine føtter, og topper gleden maksimalt :-)
  • 3 gullsmykker: Det ene fikk jeg da jeg var 10 år og hun døde. Er veldig glad i det og tenker ofte på henne når jeg bruker det. Det andre fikk jeg av min mor - Hun hadde smeltet om gifteringene etter henne og min far, og laget til 2 smykker til meg og min søster, med en edelsten i. Det siste fikk jeg av min mor da ett av barna mine ble født. Det fikk min mormor av min morfar da ett av hennes barn ble født. Alle tre smykkene er voksne, gammeldagse smykker, med hver sin historie, jeg bruker dem ganske ofte og er veldig glad i dem alle tre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...