AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Dette er meg som hadde mnd med plager i øvre venstre del av magen. Etter råd fra deg kuttet jeg kaffe/cola. Og har ikke kjent noe verk på ja.... Minst 1 uke! Er jeg friskemeldt? Dette er en ufattelig lettelse for meg. Du har virkelig hjulpet meg masse!!! Tusen takk. Anonymkode: 4011f...dc0 1 Siter
kupton Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Du er "plageløs", men det betyr ikke at du er klar for å gjenoppta din tidligere livsstil. Nå lar du kroppen din ha det godt slik i en måned til, så kan du gradvis introdusere litt kaffe igjen, men ikke til tidligere nivå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 4 minutter siden, kupton skrev: Du er "plageløs", men det betyr ikke at du er klar for å gjenoppta din tidligere livsstil. Nå lar du kroppen din ha det godt slik i en måned til, så kan du gradvis introdusere litt kaffe igjen, men ikke til tidligere nivå. Har fått meg en skikkelig lærepenger ang mat, drikke og livsstil! Kommer aldri igjen til å drikke 15-20 kopper kaffe om dagen igjen.. Takk for gode råd!! 🙂 Anonymkode: 4011f...dc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 På 12.9.2018 den 10.58, kupton skrev: Du er "plageløs", men det betyr ikke at du er klar for å gjenoppta din tidligere livsstil. Nå lar du kroppen din ha det godt slik i en måned til, så kan du gradvis introdusere litt kaffe igjen, men ikke til tidligere nivå. Hadde dessverre en ganske stor "sprekk" med kaffe/te/cola og i dag fikk jeg verken i magen tilbake.. 😞 Jeg skulle virkelig ha hørt på deg kupton og latt kroppen/magen hvile en lengre periode.. Trodde jeg var "frisk", men nå kutter jeg IGJEN. Anonymkode: 4011f...dc0 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.