AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Jeg har hatt angst så lenge jeg kan huske, men jeg har aldri visst hva det var. Jeg kom ikke i behandling før jeg var 40 år og derfor lurer jeg på hvor stor sannsynligheten er for å bli helt kvitt angst etter så mange år? Hva kan jeg forvente meg av behandlingen jeg får (terapi og medisiner) i forhold til angsten? Jeg har flere typer angst, men verst er den sosiale angsten. Anonymkode: 11c77...911 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Det er fullt mulig å bli kvitt angst, men det er krevende. Det innebærer mye ubehag. Klarer du å stå i dette ubehaget og følge behandlers råd og gjøre det dere avtaler, så er det fullt mulig. Anonymkode: 0a90a...2b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Hvis du står på er det svært gode muligheter hilsen en i samme båt. Anonymkode: 0a90a...2b9 0 Siter
DrPaul Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Pusher du deg selv, og byr på utfordringer du synes er særlig skummel vil angsten din bli mindre og mindre over tid. Hvis du synes for eksempel at å snakke foran mange mennesker er utfordrende bør du kanskje starte i det små, og snakke foran en mindre gruppe hvis du får muligheten. Start i det små, og øk deretter "vanskelighetsgraden". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du står på er det svært gode muligheter hilsen en i samme båt. Anonymkode: 0a90a...2b9 Takk for at du gir meg håp! Anonymkode: 11c77...911 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 3 timer siden, DrPaul skrev: Pusher du deg selv, og byr på utfordringer du synes er særlig skummel vil angsten din bli mindre og mindre over tid. Hvis du synes for eksempel at å snakke foran mange mennesker er utfordrende bør du kanskje starte i det små, og snakke foran en mindre gruppe hvis du får muligheten. Start i det små, og øk deretter "vanskelighetsgraden". Takk for tipset! Jeg skal ta rådet ditt til etteretning. Anonymkode: 11c77...911 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.