Gå til innhold

Anger meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Ble enig i dag om å ta xepilon i tre måneder for så å ta trevicta, men nå anger jeg. Vil helst slutte på medisiner nå, sa det og i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

 Vil helst slutte på medisiner nå, sa det og i dag. 

Det vet hvordan det går.

Anonymkode: f60dd...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet hvordan det går.

Anonymkode: f60dd...b1a

Psykiateren spurte om jeg ville bli dårlig, men vil ikke det. Vil bare være meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren spurte om jeg ville bli dårlig, men vil ikke det. Vil bare være meg. 

Du vet du blir dårlig uten medisiner. 

Anonymkode: f60dd...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet du blir dårlig uten medisiner. 

Anonymkode: f60dd...b1a

Bare håper på det beste jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at du har snudd/angrer deg?

Anonymkode: dd6c8...8c2

Nei jeg bare tenkte det at dette vil jeg ikke, og da kan jeg ikke bare slutte heller. Det var jo et av argumentene til at jeg ville ta trevicta, da er det ikke så lett å slutte. Men nå vil jeg ikke likevel,og kommer til å ta mindre latuda i kveld. Det beste er å klare seg uten medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg bare tenkte det at dette vil jeg ikke, og da kan jeg ikke bare slutte heller. Det var jo et av argumentene til at jeg ville ta trevicta, da er det ikke så lett å slutte. Men nå vil jeg ikke likevel,og kommer til å ta mindre latuda i kveld. Det beste er å klare seg uten medisiner. 

Du er litt trassig nå.. :( 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er litt trassig nå.. :( 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Ja det snur fort hos meg. Det er min kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fionys skrev:

Hva er det du er redd for med tanke på å ta medisin du blir anbefalt?

At jeg skal bli enda latere bla, nå har jeg avtale med dps i neste uke ang trening. Da trenger jeg minst mulig medisiner hvis jeg skal trene. Og trodde ikke jeg måtte ta xeplion først, ville jo ta hver tredje måned og ikke en gang i måneden. Er redd jeg legger på meg enda mer, nå må jeg prøve å trappe ned latuda og for å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg bare tenkte det at dette vil jeg ikke, og da kan jeg ikke bare slutte heller. Det var jo et av argumentene til at jeg ville ta trevicta, da er det ikke så lett å slutte. Men nå vil jeg ikke likevel,og kommer til å ta mindre latuda i kveld. Det beste er å klare seg uten medisiner. 

Herregud. Det er ikke mer enn noen mnd siden du var kjempedårlig fordi du på død og liv skulle klare deg uten medisiner. Så begynte du på medisiner og det gikk litt bedre og så snart det går litt bedre så vil du slutte igjen. Jeg synes oppriktig synd på familien din sånn som du vingler. Ikke si at de ikke merker noe eller ikke bryr seg for de både merker det og bryr seg om det.

Har du virkelig så elendig hukommelse at du ikke er i stand til å huske dette fra gang til gang? Så kort som det er mellom disse rundene dine som denne gangen kan jeg ikke huske at det har vært før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Herregud. Det er ikke mer enn noen mnd siden du var kjempedårlig fordi du på død og liv skulle klare deg uten medisiner. Så begynte du på medisiner og det gikk litt bedre og så snart det går litt bedre så vil du slutte igjen. Jeg synes oppriktig synd på familien din sånn som du vingler. Ikke si at de ikke merker noe eller ikke bryr seg for de både merker det og bryr seg om det.

Har du virkelig så elendig hukommelse at du ikke er i stand til å huske dette fra gang til gang? Så kort som det er mellom disse rundene dine som denne gangen kan jeg ikke huske at det har vært før.

Har nå gått på latuda en stund nå. Sa til samboeren min at det var best å klare seg uten medisiner, da sa han "Vet ikke hva som er best jeg, du blir jo dårlig og paranoid". Men kan ikke huske at jeg har vært paranoid. Jeg pleier ikke huske fra gang til gang, kanskje derfor jeg slutter. Vil bare klare meg uten og være klar i hodet. Så vil jeg klare å trene også, føler ikke fluoxetin hjelper heller så de kan jeg kutte ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil bare klare meg uten og være klar i hodet. 

Men du klarer deg jo ikke uten! Det har du selv bevist mange, mange, mange ganger de siste årene! Hva skal til før du innser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

At jeg skal bli enda latere bla, nå har jeg avtale med dps i neste uke ang trening. Da trenger jeg minst mulig medisiner hvis jeg skal trene. Og trodde ikke jeg måtte ta xeplion først, ville jo ta hver tredje måned og ikke en gang i måneden. Er redd jeg legger på meg enda mer, nå må jeg prøve å trappe ned latuda og for å gå ned i vekt. 

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror ikke du blir latere av medisin. Tror du du vil klare å trene etter å ha sluttet med medisin og har blitt dårlig igjen? 

 

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har nå gått på latuda en stund nå. Sa til samboeren min at det var best å klare seg uten medisiner, da sa han "Vet ikke hva som er best jeg, du blir jo dårlig og paranoid". Men kan ikke huske at jeg har vært paranoid. Jeg pleier ikke huske fra gang til gang, kanskje derfor jeg slutter. Vil bare klare meg uten og være klar i hodet. Så vil jeg klare å trene også, føler ikke fluoxetin hjelper heller så de kan jeg kutte ut. 

Hvor lenge har du brukt fluoxetin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Men du klarer deg jo ikke uten! Det har du selv bevist mange, mange, mange ganger de siste årene! Hva skal til før du innser det?

Nei jeg vet ikke jeg. Tok bare 37 mg latuda i kveld, men det er jo bedre enn ingenting. Må bare prøva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fionys skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror ikke du blir latere av medisin. Tror du du vil klare å trene etter å ha sluttet med medisin og har blitt dårlig igjen? 

 

Hvor lenge har du brukt fluoxetin?

Tok nå 37 mg latuda så har halvert det, men det er jo bedre enn ingenting. Har vel tatt fluoxetin i tre uker nå tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok nå 37 mg latuda så har halvert det, men det er jo bedre enn ingenting. Har vel tatt fluoxetin i tre uker nå tror jeg. 

Men som Fionys sier - du trente ikke når du ikke gikk på medisiner heller. Da var du for dårlig til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Men som Fionys sier - du trente ikke når du ikke gikk på medisiner heller. Da var du for dårlig til å trene.

Ja jeg vet jeg har vært dårlig men det må nå en gang gå bra. Det håper jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke jeg. Tok bare 37 mg latuda i kveld, men det er jo bedre enn ingenting. Må bare prøva. 

Herregud, du har prøvd så mange ganger tidligere. Du kan bare lese igjennom din gamle innlegg her, så ser du hvordan det gikk.

Anonymkode: f60dd...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...