Gå til innhold

Nye dama til eksen blokkerte meg på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig? 

Jeg er helt over "eksen min". Har funnet en som jeg liker bedre og er fornøyd med det. Men saken er slik at jeg har vært kollega med nye damen til min "eks".  Men jeg var ikke klar over at hun visste at det er meg som var med han før henne. Nå har hun blokkert meg på Facebook. Jeg synes uansett at det er litt rart å gjøre. Men mulig at hun tror at jeg vil ha typen tilbake. Eller hva?  

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du det ut?

Anonymkode: 61f16...51a

Jeg fant det ut fordi jeg av ren nyskjerrighet søkte opp personen.

Jeg og han var i konflikt tidligere. Men jeg er helt ferdig med han. Jeg pratet med min kjæreste litt om mitt tidligere forhold og hva som ble feil for meg der.  Han var helt enig med meg i mine synspunkter. Og han var sjokket over det hele. Derfor søkte jeg opp nye damen for å se.  Hun var en tidligere kollega av meg. Men jeg hadde ikke tenkt å si er ord om dette til henne. Så ser jeg at jeg må være blokkert. Og så tenker jeg : hvorfor det ? 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er helt ferdig med eksen hadde du ikke en gang tenkt tanken å søke henne opp. 

Gå heller litt i deg selv og spør deg selv om du virkelig er ferdig med han. Først når du er helt ferdig kommer du deg videre i livet. 

Anonymkode: 61f16...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobbet tett sammen i flere år. Derfor så ble jeg nysgjerrig om hun visste noe om dette. Men planen var aldri å spørre. 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er helt ferdig med eksen hadde du ikke en gang tenkt tanken å søke henne opp. 

Gå heller litt i deg selv og spør deg selv om du virkelig er ferdig med han. Først når du er helt ferdig kommer du deg videre i livet. 

Anonymkode: 61f16...51a

Jeg er videre. Jeg har funnet en som jeg liker mye bedre. Men selvtilliten fikk seg et støkk.  Og den jobber jeg med enda. Jeg var bare nysgjerrig. I tiden jeg slet med det tok jeg lapper for øynene og søkte ikke det opp for å se. Men jeg bør nysgjerrig på hvordan kollegaen min kunne finne på å holde det gående med den typen mann. Men saken er: hvorfor skal hun velge å blokkere meg? 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg ble nysgjerrig på hvordan min kollega kunne finne seg i å være med den typen mann. 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke besøksforbud? Det kan være samme grunn. De vil ha fred, la de få det. Lev ditt liv, og la de leve sitt. Gå videre, 

Anonymkode: 61f16...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg ble nysgjerrig på hvordan min kollega kunne finne seg i å være med den typen mann. 

Anonymkode: 44541...0d2

Hennes valg. La henne ta ansvar for å være med den type mann selv. 

Anonymkode: 61f16...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg ble nysgjerrig på hvordan min kollega kunne finne seg i å være med den typen mann. 

Anonymkode: 44541...0d2

Ro ned dramaet.

Anonymkode: 0403f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg ble nysgjerrig på hvordan min kollega kunne finne seg i å være med den typen mann. 

Anonymkode: 44541...0d2

Spør henne. Vi kan jo umulig vite dette, det skjønner du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lillemus skrev:

Spør henne. Vi kan jo umulig vite dette, det skjønner du vel.

Spørre hun som har blokkert henne? Litt av et forslag! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Spørre hun som har blokkert henne? Litt av et forslag! 🤣

Ja, de har jo tydeligvis kjent hverandre tidligere og det er jo ingen andre som kan svare på hvorfor hun har blokkert ts. Det er jo bare å sende en mail eller sms - man MÅ ikke kontaktes via fb. ;) Jeg synes blokkeringen er rimelig innlysende, men det gjør tydeligvis ikke ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lillemus skrev:

Ja, de har jo tydeligvis kjent hverandre tidligere og det er jo ingen andre som kan svare på hvorfor hun har blokkert ts. Det er jo bare å sende en mail eller sms - man MÅ ikke kontaktes via fb. ;) Jeg synes blokkeringen er rimelig innlysende, men det gjør tydeligvis ikke ts.

Rart råd... Det innlysende gode rådet må jo være å la den som har blokkert noen være i fred, og ikke å mase på henne. En blokkering betyr «jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre». 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kayia skrev:

Rart råd... Det innlysende gode rådet må jo være å la den som har blokkert noen være i fred, og ikke å mase på henne. En blokkering betyr «jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre». 

Det er vel ikke gitt at det er dine råd som er de beste?

Anonymkode: 61f16...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke gitt at det er dine råd som er de beste?

Anonymkode: 61f16...51a

Bortsett fra å kritisere andre, har du noen konkrete råd selv?

Anonymkode: 0403f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke gitt at det er dine råd som er de beste?

Anonymkode: 61f16...51a

Jeg bør i såfall først komme med ett, men det har jeg ikke gjort i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke besøksforbud? Det kan være samme grunn. De vil ha fred, la de få det. Lev ditt liv, og la de leve sitt. Gå videre, 

Anonymkode: 61f16...51a

Nei det ble ingen gjeldende besøksforbud. Jeg fikk et brev i posten fra statsadvokaten om at politi hadde ikke etterforsket godt nok, og at etter loven så er det ingenting som tilsier at jeg skulle få utdelt et besøksforbud. Jeg har heller ikke brutt noen lov ifølge statsadvokat og politiet. Jeg har fått brev om det i posten. Det var en konflikt i bruddet men ingen lovbrudd gjort. 

Jeg hadde blokkert han og de som sto han nærmest. Det var i en slik annlednong jeg var inne for å se. Jeg synes selv at jeg ble dårlig behandlet. Meg og kjæresten har pratet om det. Men var ikke inne på siden hennes for å fortelle. Jeg bare var nysgjerrig på om min tidligere kollega hadde en kontakt med han ennå. Jeg jobbet hver dag i mange år med henne. Men tydelig så har hun tatt side og blokkert. Helt greit. Jeg er uansett helt over han. Men såklart var det sårende å oppleve det jeg gjorde og det sliter litt på meg ennå når det gjelder selvbilde. Men ellers går det bra. 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ønsker åpenbart ikke at du skal se hva de måtte legge ut. Og mtp historikken til eksen og deg, synes jeg ikke det er rart. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg bør nysgjerrig på hvordan kollegaen min kunne finne på å holde det gående med den typen mann.

Kanskje fordi han er en annen i forholdet deres enn i forholdet dere hadde?;)  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...