Gå til innhold

Nye dama til eksen blokkerte meg på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men saken er slik at jeg har vært kollega med nye damen til min "eks".  Men jeg var ikke klar over at hun visste at det er meg som var med han før henne.

Sånt vil jo alltid komme for en dag. Særlig med en såpass konfliktfylt forhistorie.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har hun blokkert meg på Facebook. Jeg synes uansett at det er litt rart å gjøre. Men mulig at hun tror at jeg vil ha typen tilbake. Eller hva?  

Folk har helt forskjellig forhold til Facebook. Du vil aldri få noe svar på om det er noen dypere mening bak blokkeringen, og det er ingen vits i å spekulere i det. Jeg synes ikke det nødvendigvis tyder på at hun tror du vil ha ham tilbake, men det er helt umulig for noen andre å vite nøyaktig hva som ligger bak det. Men husk på at hun har fått hans versjon, ikke din. Med fortiden deres på sosiale medier synes jeg ikke det er så rart at hun / de ikke vil gi deg innsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Lillemus skrev:

Ja, de har jo tydeligvis kjent hverandre tidligere og det er jo ingen andre som kan svare på hvorfor hun har blokkert ts. Det er jo bare å sende en mail eller sms - man MÅ ikke kontaktes via fb. ;) Jeg synes blokkeringen er rimelig innlysende, men det gjør tydeligvis ikke ts.

Det er vel få andre enn TS som kan gå og lure på hvorfor en eller annen - og aller minst en eks' nye kjæreste - har slettet en fra Facebook. Å slette noen fra Facebook er en villet handling og tyder på at man ikke ønsker kontakt. Å da nettopp TA kontakt for å spørre om hvorfor virker mildt sagt litt masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Kanskje fordi han er en annen i forholdet deres enn i forholdet dere hadde?;)  

Det tror jeg også. Jeg tror han oppfører seg helt annerledes mot henne for ellers ville det aldri fungert :)

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Xtra skrev:

Det er vel få andre enn TS som kan gå og lure på hvorfor en eller annen - og aller minst en eks' nye kjæreste - har slettet en fra Facebook. Å slette noen fra Facebook er en villet handling og tyder på at man ikke ønsker kontakt. Å da nettopp TA kontakt for å spørre om hvorfor virker mildt sagt litt masete.

Jeg hadde aldri tenkt å ta kontakt. Men jeg er over han. Har funnet en som jeg synes er penere , og snillere enn han. Men jeg ble bare nysgjerrig. Ikke pga interesse for han men fordi jeg tenkte på hvor dårlig jeg ble behandlet og hvordan en ny kunne akseptere dette. Han er singel i status på Facebook men jeg vet at han er aktiv på kollegaen som jeg hadde sin side. Så jeg har antatt at de to har et slags forhold. Mulig jeg er rar som ble nysgjerrig uten å ha noe som helst interesse i å ha kontakt med han på noen som helst måte.. 

Jeg hadde som sagt ingen planer om å ta kontakt med henne. Men jeg fikk litt frysninger når jeg så at min tidligere kollega hadde blokkert meg. Det vil jo si at han må ha fortalt mye dritt om mitt navn til henne. Jeg håpet på at han ikke gikk rundt å fortalte mitt navn til noen . Jeg har ikke fortalt min kjæreste hva han heter. Men både meg og min kjæreste vil heller ikke ha kontakt med han så det er ikke et problem sånn sett. ;)

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Sånt vil jo alltid komme for en dag. Særlig med en såpass konfliktfylt forhistorie.

Folk har helt forskjellig forhold til Facebook. Du vil aldri få noe svar på om det er noen dypere mening bak blokkeringen, og det er ingen vits i å spekulere i det. Jeg synes ikke det nødvendigvis tyder på at hun tror du vil ha ham tilbake, men det er helt umulig for noen andre å vite nøyaktig hva som ligger bak det. Men husk på at hun har fått hans versjon, ikke din. Med fortiden deres på sosiale medier synes jeg ikke det er så rart at hun / de ikke vil gi deg innsyn.

Det som er leit er at han har pratet såpass styggt om meg at min tidligere kollega har blokkert meg. Antar at han prater styggt om meg til andre også. Unødvendig. Jeg synes uansett ikke noe bra om hans måte å behandle meg på i fortiden. Kjæresten min er enig. Men jeg kan si at jeg er glad jeg er kvitt han. Og håper han legger unna men slutter å slenge negative ord om mitt navn til andre. Min kjæreste er dessuten mye penere og snillere. Så det har ikke med ønske om å få han tilbake å gjøre. Var kun nysgjerrig på hvorfor jeg ble behandlet slik. Men antar at han behandler andre bedre men slenger drit om meg. Liker ikke dritslenging. Håper bare at han slutter med det. 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Sånt vil jo alltid komme for en dag. Særlig med en såpass konfliktfylt forhistorie.

Folk har helt forskjellig forhold til Facebook. Du vil aldri få noe svar på om det er noen dypere mening bak blokkeringen, og det er ingen vits i å spekulere i det. Jeg synes ikke det nødvendigvis tyder på at hun tror du vil ha ham tilbake, men det er helt umulig for noen andre å vite nøyaktig hva som ligger bak det. Men husk på at hun har fått hans versjon, ikke din. Med fortiden deres på sosiale medier synes jeg ikke det er så rart at hun / de ikke vil gi deg innsyn.

Jeg ville ikke byttet mann med henne ;) . Jeg har en mye penere og kjekkere mann nå. Det tror jeg de fleste ville sagt om de så begge to;) . Men et konfliktfyllt brudd kommer det dårlige rykter utfra ser jeg. Han sier negative ord om meg til henne og sikkert andre. Jeg har ikke sagt hans navn til min kjæreste fordi jeg holde det utenfor pga konflikten. Men nå vet ikke han hvem min kjæreste er heldigvis. 

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Kayia skrev:

Rart råd... Det innlysende gode rådet må jo være å la den som har blokkert noen være i fred, og ikke å mase på henne. En blokkering betyr «jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre». 

Enkelt : De vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg og kjæresten min vil og så vøre i fred. Vi vil ikke ha kontakt med de :)

Anonymkode: 44541...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...