Gå til innhold

Nedtrapping - Zyprexa! (Kupton)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har stått på 5 mg Zyprexa daglig i ca to år. Dette har jeg tatt i tillegg til Zoloft mot generalisert angst. Nå ønsker jeg å forsøke meg uten Zyprexa! Burde jeg trappe ned til 2,5 mg først, eller kan jeg bare slutte med en gang? 

Noen som har tatt et vellykket farvel med Zyprexa?

På forhånd, takk :) 

Anonymkode: b784d...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, kupton skrev:

Begge alternativer er uproblematiske ved GAD.

Jeg vurderer å trappe ned på zoloft også. Ser du på det som mer problematisk å trappe ned på zoloft kontra zyprexa? Er det bare å slutte tvert med Zoloft også?

Skrevet

1. SSRIer må trappes ned med maks 25% per måned.

2. En må aldri gjøre to slike ting samtidig. Om det ikke blir vellykket, vet en ikke hva som var det avgjørende.

Skrevet

Altså, jeg vil forsøke meg uten Zyprexa først. Men hvis det går bra, så lurer jeg bare om du har noen betenkeligheter med å trappe ned på zoloft, og eventuelt hvor fort?

Skrevet

Da ville jeg latt det gå tre måneder. Så ville jeg trappet ned med 25% hver 2.-3. mnd. Økning igjen ved tilbakefall.

Skrevet
11 minutter siden, kupton skrev:

Da ville jeg latt det gå tre måneder. Så ville jeg trappet ned med 25% hver 2.-3. mnd. Økning igjen ved tilbakefall.

Ok, takk for svar, Kupton :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...