Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har opplevd unormalt mye utflod det siste halvåret uten å finne ut årsaken. Sjekka meg for kjønnssykdommer hos legen flere gangen ila perioden (sist gang nå for et par uker siden). Alt er negativt. Går ikke på prevensjon og det er heller ingen sjanse for at jeg er gravid. Normal mens. Slitt lenge med en del urinveisinfeksjoner og soppinfeksjoner (før jeg ble seksuell aktiv). De gangene jeg har hatt soppinfeksjon har jeg hatt fryktelig kløe og mye utflod. Men nå er det kun konstant mye utflod. Utfloden er tjukk og hvit, noen ganger litt svak grønnaktig. Ingen svie ved urinering eller kløe. Men for et par uker siden opplevde jeg kraftige smerter i nedre del av magen. Var ikke hjemme, så måtte dra til en annen lege som mente at det kunne være indre kjønnsorganer eller evt tarmen (ikke sjekka dette noe videre ennå.) Fastlegen ordnet time til meg hos gynekolog, men det er ikke før om en uke. Hva kan det være? 

Anonymkode: 179cf...d26

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445318-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som normal utflod som hos noen kan bli rikelig uten at det er tegn på noe unormalt. Hvis smerten du fikk for et par uker siden er borte, så er det heller ikke tegn på noe alvorlig.

Men godt å bli sjekket. Vennlig hilsen Mette

PS det manglet dessverre opplysning om din alder, det er vikt for å danne seg et bilde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445318-kj%C3%B8nnssykdom/#findComment-3875661
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...