Gå til innhold

Har tatt helt av.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fionys skrev:

Gikk engang til legen for å få ordnet meg respekt på p-piller, legen mente at hvis jeg ikke trengte det og at jeg bare måtte passe på å ikke ha sex i usikre perioder, gikk der i fra uten resept og måtte dra til en annen lege. Det jeg mener er at du kanskje ikke bør høre på hva en random sykepleier mener om hva du skal og ikke skal. Det virker som disse sykepleierne dine sier veldig mye rart, eller så er det du som hører det du ønsker å høre. Når det gjelder medisin bør du følge rådene du får fra psykiater.

Ok. Det hørtes rart ut ja. 

Dette er min faste sykepleier fra dagsenteret,men fact mente jeg måtte høre på dem. De mener jeg trenger medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fionys skrev:

Gikk engang til legen for å få ordnet meg respekt på p-piller, legen mente at hvis jeg ikke trengte det og at jeg bare måtte passe på å ikke ha sex i usikre perioder, gikk der i fra uten resept og måtte dra til en annen lege. 

Seriøst???? Hva slags svar er det fra en lege?! De fleste vet jo at sikre perioder er en forholdsvis dårlig prevensjon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lillemus skrev:

Seriøst???? Hva slags svar er det fra en lege?! De fleste vet jo at sikre perioder er en forholdsvis dårlig prevensjon! 

Katolsk lege?

Anonymkode: 6e04f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lillemus skrev:

Seriøst???? Hva slags svar er det fra en lege?! De fleste vet jo at sikre perioder er en forholdsvis dårlig prevensjon! 

 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katolsk lege?

Anonymkode: 6e04f...f61

Han var ikke fra Norge, men hadde bodde mange år i Norge, meget mulig han var katolsk, skal ikke si noe med sikkerhet. 

Tror jeg satt og diskuterte med han en halv time, han kom med veldig mye skremselspropaganda hvis jeg kan kalle det det. Han spurte om jeg kunne gå til en annen lege og jeg sa ja til det. Da jeg var på tur ut døren så ropte han til meg at jeg ikke trengte å betale for legetimen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fionys skrev:

Han var ikke fra Norge, men hadde bodde mange år i Norge, meget mulig han var katolsk, skal ikke si noe med sikkerhet. 

Tror jeg satt og diskuterte med han en halv time, han kom med veldig mye skremselspropaganda hvis jeg kan kalle det det. Han spurte om jeg kunne gå til en annen lege og jeg sa ja til det. Da jeg var på tur ut døren så ropte han til meg at jeg ikke trengte å betale for legetimen. 

Du verden... *sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...