Gå til innhold

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste og hvor nøysomme og flinke dolere er til å bruke lite?

Anonymkode: a4763...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste og hvor nøysomme og flinke dolere er til å bruke lite?

Anonymkode: a4763...15f

Kan du ikke starte en tråd om hvor mye du har i kredittkortgjeld?

Anonymkode: 399fe...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke starte en tråd om hvor mye du har i kredittkortgjeld?

Anonymkode: 399fe...886

😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste og hvor nøysomme og flinke dolere er til å bruke lite?

Anonymkode: a4763...15f

hææ?

Anonymkode: 50321...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste og hvor nøysomme og flinke dolere er til å bruke lite?

Anonymkode: a4763...15f

Dette er et helseforum. Mange med dårlig helse jobber lite eller er trygdet, og har dårlig råd. 

Men hvis du ønsker å brife med ditt luksuriøse forbruk kan du gjerne gjøre det.

Anonymkode: 230bc...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste og hvor nøysomme og flinke dolere er til å bruke lite?

Anonymkode: a4763...15f

Du får starte noen tråder om din luksuriøse og dyre smak, da vet du. Men noe sier meg at det fort kan virke litt skrytete, og da må du regne med kommentarer på dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Xtra skrev:

Du får starte noen tråder om din luksuriøse og dyre smak, da vet du. Men noe sier meg at det fort kan virke litt skrytete, og da må du regne med kommentarer på dét.

Så det finnes ingenting midt i mellom det billigste og det luksuriøse og dyreste?  Jaså da har jeg hørt det.

Anonymkode: a4763...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes ingenting midt i mellom det billigste og det luksuriøse og dyreste?  Jaså da har jeg hørt det.

Anonymkode: a4763...15f

Jo selvfølgelig.

- Hva ønsker du at midt i mellomtråden skal hete ? 

-Hva skal være tema ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jo selvfølgelig.

- Hva ønsker du at midt i mellomtråden skal hete ? 

-Hva skal være tema ? 

 

Jeg har spurt om det går an å diskutere noe annet enn det billigste.  For min del kan noen diskutere luksus, men det var ikke det jeg spurte om.  Tror ikke det hjelper å omformulere spørsmålet.

Anonymkode: a4763...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om det går an å diskutere noe annet enn det billigste.  For min del kan noen diskutere luksus, men det var ikke det jeg spurte om.  Tror ikke det hjelper å omformulere spørsmålet.

Anonymkode: a4763...15f

Men det er jo bare å prøve, så får du se om det er mulig. 

Du finner ikke ut av det før du starter en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Betti 11 skrev:

Nei, det går ikke an å diskutere om luksus syns jeg. Det er helt unyttig og provoserende ovenfor den som har lite.

Tuller du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men det er jo bare å prøve, så får du se om det er mulig. 

Du finner ikke ut av det før du starter en tråd. 

Jeg trenger ikke starte flere tråder.  Når noen svarer at det ikke går an å diskutere luksus pga. dem som har lite så går det ikke an å diskutere noe som helst.  Hva er luksus?  For en som ikke har penger i det hele tatt er det luksus å kjøpe god mat og handle nye klær på HM.  Jeg er ikke i den klassen som handler på 5th Avenue i New York.

Anonymkode: a4763...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Dette svaret må du forklare. 

Det fins jo et annet forum hvor det handler om velferd, klær og økonomi. Her i åpen forum er det upassende fordi det er mye folk som sliter med økonomien. Tror du de har interesse på luksus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det fins jo et annet forum hvor det handler om velferd, klær og økonomi. Her i åpen forum er det upassende fordi det er mye folk som sliter med økonomien. Tror du de har interesse på luksus?

Jeg synes alle skal få opprette tråder om det de har lyst til, så får folk svare på det de ønsker å svare på. Jeg synes ikke at noen skal bestemme hva som er bra eller ikke bra å skrive om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke starte flere tråder.  Når noen svarer at det ikke går an å diskutere luksus pga. dem som har lite så går det ikke an å diskutere noe som helst.  Hva er luksus?  For en som ikke har penger i det hele tatt er det luksus å kjøpe god mat og handle nye klær på HM.  Jeg er ikke i den klassen som handler på 5th Avenue i New York.

Anonymkode: a4763...15f

Kanskje jeg har forstått Ts starter feil. Jeg oppfattet at det dreier seg bare om penger og dyre varer og derfor ble jeg litt surrete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det fins jo et annet forum hvor det handler om velferd, klær og økonomi. Her i åpen forum er det upassende fordi det er mye folk som sliter med økonomien. Tror du de har interesse på luksus?

Nå er det ikke slik at alle tema her på åpent interesserer alle. Det er ikke mulig og heller ikke meningen, tror jeg. Tema som ikke interesserer meg, hopper jeg over. Det synrs jeg du skal gjøre også. 

Det er dessuten like mange her inne som ikke sliter med økonomien. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...