Gå til innhold

Kan det diskuteres noe annet enn det billigste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt kan skje fra en dag til en annen. Hele verdensøkonomien svinger jo fra time til time. Alt henger sammen med alt. Det kan komme bedre tider igjen også for de som sliter. Som regel har ting svært mye sammenheng med helsa. Og helsa kan svekkes i perioder av så mangt. Man må bare prøve å spare på hva man kan i hverdag og fest. Men prøve å ta vare på helsa og søke hjelp i tide.😊

Anonymkode: e7e1b...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Betti 11 skrev:

Nei men jeg syns det er feil forum for det.

Dette er da ikke feil forum, dette ligger på åpent og der kan vi diskutere alt vi lyster.  Også dyre og billige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler gjerne litt for kvalitet. Da mener jeg ikke etter hotte merker, men varer jeg rett og slett vet er skikkelige og varige. Man trenger ikke ha så mye. Heller tre litt dyre bukser enn ti billige. Skal jeg ha en god klokke, går jeg ikke og kjøper en Rolex. Men jeg kan betale litt for driftssikre merker som f.eks. Certina eller Tissot. Finn.no er min venn. Kjøper gjerne brukt elektronikk. I fjor sparte jeg flere tusen kroner på en helt strøken iPad Pro med tilbehør (nest nyeste modell, som faktisk er solid og skikkelig sammenlignet med den som kom mid 2018. Å betale mye bare for et merke gidder jeg ikke. Jeg skjønner ikke poenget med å svi av 10 000+ på en veske, når man kan få et kvalitetsprodukt som varer i årevis til 1500kr. På salg kan ma gjøre seg noen gode kjøp. Ser vel på meg selv som relativt midt på treet med hvor mye penger jeg bruker totalt sett. 

 

Når det kommer til en del av spørsmålene her på DOL... Så tenker jeg at man skal være litt forsiktig med hva man svarer på. Jo mer man forteller om diagnoser, hvor i landet man bor osv., jo mer øker risikoen for at man kompromitterer anonymiteten sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...