AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 Hei mette😀 Fikk mensen 22 januar,og var nesten ferdig i går 26 januar,kun bittelitt brun/rosa utflod. Fikk orgasme i går kveld,uten samleie,kun ved klitoris stimuli. Begynte å blø frist blod rett etterpå, blør litt i dag også.kan dette være i forbindelse med mensen.?? Trodde mensen var i ferd med å avta,eller burde jeg være bekymret? Er dette normalt? Er 47 år og i begynnende overgangsalder. Anonymkode: d506d...f11 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 Jeg tror at det er en tilfeldig sammenheng med orgasme. Det er vel ikke uvanlig å ha menstruasjon i seks dager? Ikke grunn til bekymring. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 Tusen takk for svar😀ikke uvanlig at jeg har mensen en uke,men det jeg synes var rart at den avtok i blødningen i går,nesten ingenting,og etter orgasmen friskt blod. Men når jeg tenker etter så har mensen min tendens til å stoppe liksom nesten helt opp ,for så å blø en dag igjen,før den er helt ferdig. Kan det være sammentrekninger i orgasme,som på en måte tømmer blod fra livmoren? Anonymkode: d506d...f11 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Jeg tror mer at det kan være sammentrekninger i skjeden som kan presse ut blod som har samlet seg der. Man antar således ikke at orgasme gir øket risiko for abort. Hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.