AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Jeg ble satt på disse i dag i håp om at de hjelper på selvmordstankene og den dype depresjonen min. Noen som står på de og eller har erfaring med de? Anonymkode: 07e8e...abf 0 Siter
Trine Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Jeg tar quetiapin på kvelden for å få sove. Tar bare 50 mg og de gjør ikke annet enn å få meg til å sovne. Har prøvd brintellix, men de hadde ikke effekt på meg. Det er egentlig lite som har effekt på meg, så jeg er nok ikke et godt eksempel. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Jeg bruker begge, og om ikke annet så demper de nedturene mine. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 Jeg har gått på Brintellix i snart 4 år. God effekt og ingen bivirkninger. Seroquel ga meg for mye hangover til at jeg synes det var verdt å gå på dem. Gikk på 100-200 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.