Trine Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Er det sånn at en høyere dose vil ha effekt lenger, eller blir effekten bare sterkere uten at den varer lenger? Det virker mest logisk at effekten ikke varer lenger, men det er ikke alltid min logikk stemmer med virkeligheten. Jeg er litt usikker på hvordan jeg bør fordele pillene når jeg er oppe i høyere dose. De påvirker ikke søvnen min. Om noe, kan det faktisk hende de får meg til å klare å sove. Så sånn sett burde det ikke være så viktig at siste dose tas senest kl 16. Jeg er oppe i 17,5 mg og maks er 50 mg. Merker ikke så mye på konsentrasjonen, men har det for meg at jeg er litt mer stabil nå. At jeg ikke "klikker" like lett som før. Det kan selvfølgelig også være fordi det er vinter, masse snø og sinnsykt bra skiføre, men jeg tror ikke det er årsaken. Jeg er litt spent på dette her. Jeg har knapt bivirkninger. Bare litt ugrei i magen, men ikke noe som plager meg veldig. Har ikke de bivirkningene som jeg fikk av methylfenidat og deksamfetamin. Er det greit å gå på racemisk selv om de skulle vise seg å ikke ha effekt på annet enn temperamentet mitt? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 31. januar 2019 Skrevet 31. januar 2019 Kanskje kupton kan svare deg. Komplisert det med medisin. Jeg håper det ordner seg. 1 Siter
Trine Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Skrevet 31. januar 2019 3 timer siden, Betti 11 skrev: Kanskje kupton kan svare deg. Komplisert det med medisin. Jeg håper det ordner seg. Takk. Er litt komplisert ja, og nå som jeg ikke går til psykiater lenger, må jeg jo finne ut av dette på egenhånd. Fastlegen min er flink, men vet ikke hvor mye hun kan om akkurat disse medisinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.