Gå til innhold

Omskolering

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei

Er i en situasjon i dag, hvor jeg er svært bekymret for fremtiden.

Har arbeidet over 6 år fulltid i restaurantbransjen. Er 26 år. Det siste 1/2 - 1 året har jeg hatt store problemer med å takle jobben noe som også har gått ut over privatlivet mitt og forholdet til alle på jobben.

Vil legge vekt på at jeg har trivdes i alle år, både med arbeidet og med kolleger. Har også alltid vært den som har stått mest på.Men gradvis har alt falt i do. Har slitt med depresjoner, skjelvinger på hendene, vondt for å puste (problemer med å trekke pusten skikkelig ned, brystet snører seg sammen), søvnvansker, hodeverk, eksem (hadde atopisk eksem som barn) og div andre små plager. Har også en defekt i spiserøret som har blitt operert for 4 år siden. Nå begynner maten å bli vanskeligere å få ned også.

De rundt meg er sikre på at det er stresset på jobben som har forårsaket dette.

Er sykmeldt for andre gang for depresjon nå siden november. Orker ikke gå tilbake til arbeidsplassen min.

Har ingen utdannelse.

Har jeg noen mulighet for å få omskolering. Er i kun såkalte stressyrker jeg vil få jobb med min bakgrunn.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44675-omskolering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...