Gå til innhold

Hybel med psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover.

Anonymkode: 93200...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover.

Jeg synes det høres ut som om det er du som har problemer her. Er du usikker kan du kanskje bare spørre ham hvorfor han hvisker?

Anonymkode: db000...62a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier de andre?

Anonymkode: dad61...3d1

Skrevet

Jeg har ikke snakket med de andre om han, men han sitter alene hver kveld på stua å gamer playstation. Unngår å snakke, kan jo hende han sliter med noe. Men setter jeg meg ned på stua med han spør han hvorfor jeg sitter der, å han trenger å konsentrere seg, veldig frekt. Jevla koselig fyr å ha i huset. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er klin umulig å snakke med han. Unngår å være på hybelen pga av han . Kniv på rommet og låser døra.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at han er psykopat?

Skrevet

Væremåten,hviskingen,oppførselen. Han er ekkel./creepy. Ellers må det være hodet mitt. 

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Tror ikke det er typisk for psykopater å hviske så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...