AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover. Anonymkode: 93200...428 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover. Anonymkode: 93200...428 Jeg synes det høres ut som om det er du som har problemer her. Er du usikker kan du kanskje bare spørre ham hvorfor han hvisker? Anonymkode: db000...62a 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover. Anonymkode: 93200...428 Hva sier de andre? Anonymkode: dad61...3d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har ikke snakket med de andre om han, men han sitter alene hver kveld på stua å gamer playstation. Unngår å snakke, kan jo hende han sliter med noe. Men setter jeg meg ned på stua med han spør han hvorfor jeg sitter der, å han trenger å konsentrere seg, veldig frekt. Jevla koselig fyr å ha i huset. Anonymkode: 93200...428 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er klin umulig å snakke med han. Unngår å være på hybelen pga av han . Kniv på rommet og låser døra.. Anonymkode: 93200...428 0 Siter
frosken Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, deler hybel med en del folk, men en person gjør meg ekstrem paranoid. Han unngår alle og snakker/hvisker med seg selv hele tiden, tror han virkelig hater meg pga av støy fra rommet mitt av og til. Har fått så noia att jeg ringte legevakta, vet ikke om jeg selv blir psykotisk av det. Jeg låser døra mi, venter bare på att han skal komme å drepe meg mens jeg sover. Anonymkode: 93200...428 Hva får deg til å tro at han er psykopat? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Væremåten,hviskingen,oppførselen. Han er ekkel./creepy. Ellers må det være hodet mitt. Anonymkode: 93200...428 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Tror ikke det er typisk for psykopater å hviske så mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.