AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. Anonymkode: 36cd1...1fd 0 Siter
Soletti Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 Jeg hadde kanske spurt litt om hvorfor han er Jesus. 0 Siter
Bergogdal Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, Soletti skrev: Jeg hadde kanske spurt litt om hvorfor han er Jesus. Kanskje han bare er fra sør Amerika og faktis heter jesus:-) 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 9 timer siden, Bergogdal skrev: Kanskje han bare er fra sør Amerika og faktis heter jesus:-) Nei, han er født og oppvokst i Norge og er broren min.. Anonymkode: 36cd1...1fd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev: til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. Anonymkode: 36cd1...1fd Man bare jatter med, det er ikke annet å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev: til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. Anonymkode: 36cd1...1fd Du bør oppmuntre vedkommende til å oppsøke legehjelp. Det er et tegn på psykose. Kontakt personens lege dersom han nekter. Anonymkode: 66d38...c2b 2 Siter
kupton Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 Jeg ville valgt å ikke si noe som helst. Det har uansett ingen virkning. 1 Siter
frosken Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 På 03.02.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev: til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. Anonymkode: 36cd1...1fd For meg ville det vært avgjørende om dette er noe helt nytt eller om vedkommende har pleid å ha slike forestillinger gjennom lang tid. Dersom vedkommende tidligere ikke har hatt slike forestillinger, så ville jeg ha sørget for tilsyn fra lege. Dersom dette derimot er en type tenkning som er vanlig for denne personen, så ville jeg ha "ignorert" dette. For mennesker som sliter med psykose, er det ikke så uvanlig å ha forestillinger om å være verdens frelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Folk har ofte så forskjellige interesser. Kan du ikke foreslå dere kan gjøre noe sammen som dere interesserer dere for. Høre musikk eller spille fotball. De største isblokker mellom mennesker kan smelte. Anonymkode: eccba...a5c 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Jeg hadde ignorert det og snakket om andre ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.