Gå til innhold

Hva sier man

Anbefalte innlegg

Skrevet

til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. 

Anonymkode: 36cd1...1fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kanske spurt litt om hvorfor han er Jesus. 

Skrevet
6 timer siden, Soletti skrev:

Jeg hadde kanske spurt litt om hvorfor han er Jesus. 

Kanskje han bare er fra sør Amerika og faktis heter jesus:-)

Skrevet
9 timer siden, Bergogdal skrev:

Kanskje han bare er fra sør Amerika og faktis heter jesus:-)

Nei, han er født og oppvokst i Norge og er broren min.. 

Skrevet
På 3.2.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

til en person som tror hn er Jesus og at ens tid som menneske på jorden snart er over og at det snart kommer en ny tid. Bør man være bekymret for selvmord? Personen fungerer som normalt i dagliglivet. 

Man bare jatter med, det er ikke annet å gjøre. 

Skrevet
På 3.2.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Du bør oppmuntre vedkommende til å oppsøke legehjelp. Det er et tegn på psykose. Kontakt personens lege dersom han nekter.

Anonymkode: 66d38...c2b

Skrevet

Jeg ville valgt å ikke si noe som helst. Det har uansett ingen virkning.

Skrevet
På ‎03‎.‎02‎.‎2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

For meg ville det vært avgjørende om dette er noe helt nytt eller om vedkommende har pleid å ha slike forestillinger gjennom lang tid. Dersom vedkommende tidligere ikke har hatt slike forestillinger, så ville jeg ha sørget for tilsyn fra lege. Dersom dette derimot er en type tenkning som er vanlig for denne personen, så ville jeg ha "ignorert" dette. 

For mennesker som sliter med psykose, er det ikke så uvanlig å ha forestillinger om å være verdens frelser. 

Skrevet

Folk har ofte så forskjellige interesser. Kan du ikke foreslå dere kan gjøre noe sammen som dere interesserer dere for. Høre musikk eller spille fotball. De største isblokker mellom mennesker kan smelte.

Anonymkode: eccba...a5c

yellow ledbetter
Skrevet

Jeg hadde ignorert det og snakket om andre ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...