Gondor Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 Jeg falt og dunket bakhodet hardt i isen på fredag og etter det har jeg ikke hatt det noe godt med meg selv. Jeg er helt tom og deppa. Jeg har mistet all tro på meg selv og mine planer og har gitt opp. Kan disse følelsene skyldes fallet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 Skrevet 4. februar 2019 25 minutter siden, Gondor skrev: Jeg falt og dunket bakhodet hardt i isen på fredag og etter det har jeg ikke hatt det noe godt med meg selv. Jeg er helt tom og deppa. Jeg har mistet all tro på meg selv og mine planer og har gitt opp. Kan disse følelsene skyldes fallet? Har du glemt at du er bipolar? Anonymkode: 5f4c1...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 33 minutter siden, Gondor skrev: Jeg falt og dunket bakhodet hardt i isen på fredag og etter det har jeg ikke hatt det noe godt med meg selv. Jeg er helt tom og deppa. Jeg har mistet all tro på meg selv og mine planer og har gitt opp. Kan disse følelsene skyldes fallet? Neppe. Anonymkode: a88cd...582 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Skrevet 5. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du glemt at du er bipolar? Anonymkode: 5f4c1...d68 Hmm... Det stemmer jo det da. Får vel bare vente til dette går over. Det som gir meg mest sjelefred er faktisk å ligge på sengen og stirre opp i taket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.