Ninkenpoo Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Hei. Lurer på ka max dosen er for psykose er på zyprexa? Er det muligt å ta zyprexa som engangs dose kun om kvelden? Har store problemer om natta, eg slår, sparker, rister osv. Samboeren min får ikkje sove for eg sparker og slår etter hu. Har holdt på i ca 5 mnder nå😔 blir så gale at eg til tider må gå å legge meg på benken for at hu skal få sove ut. Har prøvd mogadon osv men hjelper ikkje.ingen kaffi, sukker, prøvd ut alt me kan. Noen som vett om noe som kan hjelpe? Er desperat nå, benken igjen nå😔 Bruker Fontex 60mg Lamictal 400mg Zyprexa 20mg Har gått på disse i ca 1.5 år så kan ikkje vere det som gjør det😔 Håper på noen har litt tips eller noe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Jeg har lest att Rivotril virker effektivt mot søvngjengeri. Noctambulisme. Men jeg har bare lest det og er ikke lege. Ikke kan du kjøre bil heller på det. Anonymkode: 045db...864 0 Siter
Bergogdal Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 På 5.2.2019 den 3.17, Ninkenpoo skrev: Hei. Lurer på ka max dosen er for psykose er på zyprexa? Er det muligt å ta zyprexa som engangs dose kun om kvelden? Har store problemer om natta, eg slår, sparker, rister osv. Samboeren min får ikkje sove for eg sparker og slår etter hu. Har holdt på i ca 5 mnder nå😔 blir så gale at eg til tider må gå å legge meg på benken for at hu skal få sove ut. Har prøvd mogadon osv men hjelper ikkje.ingen kaffi, sukker, prøvd ut alt me kan. Noen som vett om noe som kan hjelpe? Er desperat nå, benken igjen nå😔 Bruker Fontex 60mg Lamictal 400mg Zyprexa 20mg Har gått på disse i ca 1.5 år så kan ikkje vere det som gjør det😔 Håper på noen har litt tips eller noe Det kan også faktisk komme av søvnapnoe. Snorker du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.