Gå til innhold

Sliter alltid med noe.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd prøvd å sove lenge men det går ikke, da er det jo bare å stå opp å lage seg kaffe. Og jeg som trodde at nå var søvnen i boks, flere våkne? Virker som jeg alltid sliter med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg prøvd prøvd å sove lenge men det går ikke, da er det jo bare å stå opp å lage seg kaffe. Og jeg som trodde at nå var søvnen i boks, flere våkne? Virker som jeg alltid sliter med noe.

Ja, pleier ikke sovne før i 5-6 tiden. Men kaffi om natten er ikke så lurt?

Anonymkode: efc78...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i 2 tiden å lage løk, kjøttdeig og spagetti og har vekselsvis prøvet å sove . Tankene flyr i alle retninger. Alle har vi ofte så nok i dag tror jeg- og vår egen lidelse og vår egen sorg tror jeg. 

Dette med kaffi hørtes ut som god idé. Din hørtes nytrukket ut. Det må den være. Jeg bruker kokekaffe og setter over ny. Tok nettopp medisin  hele dagsrasjonen. Håper ikke jeg sovner før de har fremført sine ting i politisk kvarter. Hva skulle vi gjort uten politikken?😣

Anonymkode: 74830...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også alltid følt det slik.Konstant stress.  At jeg alltid sleit med noe. Prøver å fortelle meg selv at man skal ikke tro alt har med en selv å gjøre.

Anonymkode: 74830...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg prøvd prøvd å sove lenge men det går ikke, da er det jo bare å stå opp å lage seg kaffe. Og jeg som trodde at nå var søvnen i boks, flere våkne? Virker som jeg alltid sliter med noe.

Har det blitt slutt med at du sover langt utover formiddagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, pleier ikke sovne før i 5-6 tiden. Men kaffi om natten er ikke så lurt?

Anonymkode: efc78...28d

Jeg sovna igjen til slutt, fullt påkledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte i 2 tiden å lage løk, kjøttdeig og spagetti og har vekselsvis prøvet å sove . Tankene flyr i alle retninger. Alle har vi ofte så nok i dag tror jeg- og vår egen lidelse og vår egen sorg tror jeg. 

Dette med kaffi hørtes ut som god idé. Din hørtes nytrukket ut. Det må den være. Jeg bruker kokekaffe og setter over ny. Tok nettopp medisin  hele dagsrasjonen. Håper ikke jeg sovner før de har fremført sine ting i politisk kvarter. Hva skulle vi gjort uten politikken?😣

Anonymkode: 74830...773

Ja de tankene surrer det er sikkert, var godt med kaffe i natt da. Bruker pulverkaffe jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Har det blitt slutt med at du sover langt utover formiddagen? 

Ja stod jo opp halv ni noen dager, og nå er jeg nettopp oppe. Så sover ikke på formiddagen,men er ikke i form så blir ikke trening i dag. Prøver heller neste uke og håper jeg klarer det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også alltid følt det slik.Konstant stress.  At jeg alltid sleit med noe. Prøver å fortelle meg selv at man skal ikke tro alt har med en selv å gjøre.

Anonymkode: 74830...773

Det går ikke over når man blir eldre har jeg merket, det er vel da man begynner å få plager. Men noen har hatt plager lenge før det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd du må begynne å bruke livet ditt til noe annet og mer konstruktivt enn å bare fokusere på sykdommen din og lure på om alle plager skyldes sykdommer, medisiner, eller hva det nå måtte være. 

Kan du ikke slutte å kjenne etter så mye? Alle føler seg litt rare iblant, alle har litt angst, alle er trøtte, alle sover dårlig innimellom. Drit i det, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er redd du må begynne å bruke livet ditt til noe annet og mer konstruktivt enn å bare fokusere på sykdommen din og lure på om alle plager skyldes sykdommer, medisiner, eller hva det nå måtte være. 

Kan du ikke slutte å kjenne etter så mye? Alle føler seg litt rare iblant, alle har litt angst, alle er trøtte, alle sover dårlig innimellom. Drit i det, rett og slett. 

Jo, men det er nok tyngre enn du aner. Jeg fokuserer på masse annet i min hverdag, alt er ikke bare sykdom så der tar du feil. 

Prøv å ha schozoaffektiv,så kan du uttale deg!

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo, men det er nok tyngre enn du aner. Jeg fokuserer på masse annet i min hverdag, alt er ikke bare sykdom så der tar du feil. 

Prøv å ha schozoaffektiv,så kan du uttale deg!

Er du likevel enig i diagnosen nå? 🤔

Anonymkode: efc78...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du likevel enig i diagnosen nå? 🤔

Anonymkode: efc78...28d

Ifølge psykiatrien har jeg den diagnosen, og jeg er jo full i plager. Noe er det ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må tenke på helsa si er min lille erfaring og ikke så mye på hva naboer og " alle andre" tror og tenker. Men så vanskelig å etterleve. Lover og regler burde være utformet mere slik menneskene lever sine liv kanskje.

Anonymkode: 74830...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må tenke på helsa si er min lille erfaring og ikke så mye på hva naboer og " alle andre" tror og tenker. Men så vanskelig å etterleve. Lover og regler burde være utformet mere slik menneskene lever sine liv kanskje.

Anonymkode: 74830...773

Man tenker automatisk på helsa si når man er dårlig, det er bare naturlig. Å si jeg skal drite i det er jo umulig, blir ikke bare litt dårlig. Så ISW må ta seg sammen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man tenker automatisk på helsa si når man er dårlig, det er bare naturlig. Å si jeg skal drite i det er jo umulig, blir ikke bare litt dårlig. Så ISW må ta seg sammen her. 

Jeg vet ikke hva du har, men samtlige av de symptomene som du har klaget over her de  siste par årene (rarhet, forstoppelse, angst, uro, søvnløshet, trøtthet) høres komplett uskyldige ut.

Det som er verre er vrangforestillingene dine, men disse klager du ikke over.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg vet ikke hva du har, men samtlige av de symptomene som du har klaget over her de  siste par årene høres komplett uskyldige ut.

Det som er verre er vrangforestillingene dine, men disse klager du ikke over.

Nå syns jeg du er frekk, blir veldig dårlig jeg noen ganger og det er ikke stas akkurat. Blir liggende og det er uskyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå syns jeg du er frekk, blir veldig dårlig jeg noen ganger og det er ikke stas akkurat. Blir liggende og det er uskyldig?

Jeg sier ikke at det ikke er ubehagelig å ha angst, men problemet er like fullt at du kjenner for mye etter. Du blir ikke bedre av det. Dessuten er mye selvforskyldt gjennom at du roter med medisiner hele tiden.

Ta medisinene dine som foreskrevet av lege, og prøv å glemme din psykiske helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg vet ikke hva du har, men samtlige av de symptomene som du har klaget over her de  siste par årene (rarhet, forstoppelse, angst, uro, søvnløshet, trøtthet) høres komplett uskyldige ut.

Det som er verre er vrangforestillingene dine, men disse klager du ikke over.

Trodde du av alle visste bedre. Men det er medisiner du kan noe om, ikke diagnoser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Jeg sier ikke at det ikke er ubehagelig å ha angst, men problemet er like fullt at du kjenner for mye etter. Du blir ikke bedre av det. Dessuten er mye selvforskyldt gjennom at du roter med medisiner hele tiden.

Ta medisinene dine som foreskrevet av lege, og prøv å glemme din psykiske helse.

Skal jeg glemme min psykiske helse? Så da skal ikke fact teamet komme heller lenger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...