Gå til innhold

HCG-nivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forvirret og redd skrev (14 minutter siden):

Tusen takk 🙏 jeg er litt over 6uker på vei, så jeg krysser fingrene 🤞

Etter ca. 7 uker kan man ofte se hjerteslag. Da er det statistisk sett stor sjanse for at det går bra.  

Jeg har selv en voksen sønn som var en truende abort i sin tid.  Jeg hadde blødninger, nærmet meg 40 år og hadde ett barn og en spontanabort bak meg, så oddsene var ikke akkurat strålende. Men vi tok en ultralyd på Volvat, og den avslørte en levende "amøbe" som spratt omkring med tikkende hjerte.

Skriv gjerne her om hvordan det går - på 90-tallet var det mange gravide her, men nå er de på "konkurrerende" nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forvirret og redd
laban skrev (54 minutter siden):

Etter ca. 7 uker kan man ofte se hjerteslag. Da er det statistisk sett stor sjanse for at det går bra.  

Jeg har selv en voksen sønn som var en truende abort i sin tid.  Jeg hadde blødninger, nærmet meg 40 år og hadde ett barn og en spontanabort bak meg, så oddsene var ikke akkurat strålende. Men vi tok en ultralyd på Volvat, og den avslørte en levende "amøbe" som spratt omkring med tikkende hjerte.

Skriv gjerne her om hvordan det går - på 90-tallet var det mange gravide her, men nå er de på "konkurrerende" nettsider.

Det står gravid uke 7 og I parentes 6+1, venninnen min fikk høre hjertelyd ved samme tidspunkt. Blir bare så urolig når hcg'n synker, og ikke har hatt noe tegn til blødning eller smerter. Hadde det ved spontanabort I juli, men nå merker jeg ingenting. Bare kvalme, ømme bryster og trøtt hele dagen. Skal si ifra, når jeg får tatt en ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...