Gå til innhold

Dette systemet er ikke til å forstå nei

Anbefalte innlegg

Tør ikke a ta dette opp med legen før jeg vet noe mer..

Kan jeg ha krav på uføretrygd og hva mer ..

Saken min er den at ::

Jeg er ei jente på 21 år med to små barn og har psykiske problemer mange alt fra sosial fobi til angst og videre kanskje og manisk depresive , har ikke gått til behandling lenge da det tokk meg tre år får å tørre og ringe legen..

Går nå på valim og sax etter eller annet 20 mg , føler det ikke hjelper , var hos psykolog som 6 åring han sa også da at jeg var sosail angst ..

Ble en del mobbet da jeg begynte på skolen begynte med dop som 12 åring sluttet som 16 åring prøvde å ta livet en del ganger og alt er bare blitt værre vil jeg ha krav på noe fra trygdekontoret mannen min får for øyeblikket arbiedsledighets trygd

barna mine er 3 år og 2 mnd finner ikke svaret på dette i noen brosyrer eller her inne ..

Må jeg på atføring det vil jo ikke hjelpe har prøvd å komme meg ut på jobb og skole nå i maange år men klarer ikke lenger en noen uker ...

Håper inderli på svar

på forhånd tusen takk

vest

Fortsetter under...

All støtte av denne typen er avhengig av at du klarer å etablere et ok forhold til fastlegen din (eller bytte og få deg en ny fastlege du stoler på), for trygdekontoret tar ingen beslutninger av denne typen uten helt nye og oppdaterte utredninger fra legen din.

Så jeg vil absolutt anbefale deg til å sette alle ressurser inn på å komme deg til legen og få faste avtaler hos henne / ham (evt hos spesialister, / psykiatiker du henvises til) til dere har funnet ut skikkelige diagnoser på deg, med tilhørende behandling.

Trygdekontoret og legen(e) vil sammen finne ut hva du bør kunne få av trygd og støtteordninger.

Det vil være avgjørende for at du kan ta deg bra av barna dine også i fremtiden!

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...