Kvitr Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Nå kjenner jeg at det er vanskelig å holde ut. Sliter bare ved å holde ut 30 min. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut TIL mandag.. Da skal jeg til ake til psykiateren! 😔😔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Klarer du å avlede deg selv noe? Anonymkode: a6379...8ad 0 Siter
frosken Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 2 timer siden, Kvitr skrev: Nå kjenner jeg at det er vanskelig å holde ut. Sliter bare ved å holde ut 30 min. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut TIL mandag.. Da skal jeg til ake til psykiateren! 😔😔 Ta en kort periode av gangen. Prøv å ikke tenke fremover. Det at du har det veldig vanskelig akkurat denne halvtimen, trenger ikke bety at du har det like vanskelig når du våkner i morgen. 0 Siter
Kvitr Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Skrevet 20. februar 2019 Vært deprimert i 2 uker nå. Sliter hver minutt. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Jeg veit det ikke føles sånn nå, men det går over. Som andre sier forsøk å finn noe som kan avlede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.