Gå til innhold

Følger du med på sport?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg synes det er for mye ski på tv. Jag er sikkert i mindretall. Men søren så lei jeg er av langrenn. Aldri vært fascinert av den sporten. Fotball synes jeg er ok ,men ingen stor fan av dette heller.

 

Så hva med deg, liker du sport? Driver du med noe sport selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger sport når det er mesterskap, synes det er moro. Og spesielt ski! Men prioriterer å gå på ski selv; jeg blir ikke hjemme en flott skisøndag for å se på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med i den forstand at jeg får med meg resultatet. Men det er svært sjelden jeg sitter og ser på et helt renn, da må det være stafett eller noe annet som er spennende hele tiden.

I fjor vinter da det var så mye snø, husker jeg at jeg sto inne i marka og prøvde å få nok mobildekning til å få opp nrk.no for å sjekke resultatet på kvinnestafetten i OL 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Så hva med deg, liker du sport? Driver du med noe sport selv?

Driver ikke sport selv nei. Ser ikke fotball med mindre det er Rosenborg i cupfinalen. I dag har jeg sett langrenn fordi guttungen ville se på og jeg innrømmer at jeg heiet frenetisk på Sjur Røthe! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen sportsidiot, her i huset blir det for mye av sport fordi min mann vil se «alt». Han kan sitte hele døgnet foran TV og se sport om det var mulig. Men jeg synes det er artig å få med meg resultater, og jeg ser på en del med min mann. 

Jeg liker iallefall det jeg driver med selv: sportsskyting. Og etter at jeg begynte å konkurrere selv og kjenner på konkurransenervene så har jeg fått mer interesse av sport. 

Anonymkode: 44bf8...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig lite. Kanskje fordi jeg ikke abonnerer på noe TV.

Anonymkode: 3903b...189

Man må tenke på strømregninga i dag. Veldig rart at disse elitemenneskene også klager over pengemangel for øvrig.

Anonymkode: 3903b...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må tenke på strømregninga i dag. Veldig rart at disse elitemenneskene også klager over pengemangel for øvrig.

Anonymkode: 3903b...189

Kan du ikke holde deg til temaet i tråden for en gangs skyld!? Er du nødt til å dra inn all verdens elendigheter og svartmaling i samtlige tråder, uansett hva de i utgangspunktet dreier seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Kan du ikke holde deg til temaet i tråden for en gangs skyld!? Er du nødt til å dra inn all verdens elendigheter og svartmaling i samtlige tråder, uansett hva de i utgangspunktet dreier seg om?

Vedkommede er jo åpenbart syk. Det er vel like mye plass til henne her som andre? Jeg lar bare å være å lese innleggene hennes,fungerer bra for meg 😊

Anonymkode: 44bf8...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommede er jo åpenbart syk. Det er vel like mye plass til henne her som andre? Jeg lar bare å være å lese innleggene hennes,fungerer bra for meg 😊

Anonymkode: 44bf8...dcf

Jeg er klar over det, men når det samme går igjen i tråd etter tråd så må det være lov til å bli litt oppgitt... Jeg bryr meg ikke om hva vedkommende skriver inne på psykiatri, men dette er på åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

I dag gjør jeg det fordi jeg er parkert i sofaen pga influensa.

Ellers må jeg nok vente med sånt til jeg blir pensjonist.

Ukedagene brukes til jobb og helgene går og står jeg på ski selv. Ser på repriser heller :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri på sport, og det ville aldri falle meg inn å se på langrenn.  Sluttet å gå på ski da jeg ble operert på beina for mange år siden og har aldri begynt igjen.  Sport interesser meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: a27d7...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.2.2019 den 10.30, Worrysome plenty skrev:

Jeg synes det er for mye ski på tv. Jag er sikkert i mindretall. Men søren så lei jeg er av langrenn. Aldri vært fascinert av den sporten. Fotball synes jeg er ok ,men ingen stor fan av dette heller.

Så hva med deg, liker du sport? Driver du med noe sport selv?

Jeg ser fotball jevnlig, følger et lag i PL der jeg sikkert ser 50% av kampene dette laget spiller. Ellers ser jeg store mesterskap innen fotball og håndball, men dør ikke om jeg misser en kamp eller tre.

Vinteridrett ser jeg ikke, med unntak av hopp 1. nyttårsdag.

Driver ikke med sport selv, men trener jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg ser fotball jevnlig, følger et lag i PL der jeg sikkert ser 50% av kampene dette laget spiller. Ellers ser jeg store mesterskap innen fotball og håndball, men dør ikke om jeg misser en kamp eller tre.

Vinteridrett ser jeg ikke, med unntak av hopp 1. nyttårsdag.

Driver ikke med sport selv, men trener jevnlig.

Du har jo helt misforstått. Fotball er langdrygt og kjedelig, vintersport og særlig langrenn er gøy!

😂

 

Hopp på TV etterfulgt av nyttårskonsert(eller var det omvendt) er et bra alibi en nyttårsdag.

🤑

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Du har jo helt misforstått. Fotball er langdrygt og kjedelig, vintersport og særlig langrenn er gøy!

😂

Hopp på TV etterfulgt av nyttårskonsert(eller var det omvendt) er et bra alibi en fyllesyk nyttårsdag.

🤑

Feil - fotball er sosialt og har en begynnelse og slutt, mens ski tar hele dagen. I allefall stod TVn til ekssvigers på kontinuerlig i helgene, og det virket som de samme kondomdressene pesa i samme løype hele døgnet :P:D 

Ellers enig ad hopp 1. nyttårsdag :P 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hopp. Det fascinerer meg hva enkelte faktisk tør. Også er det elementet av nettopp elementene og hvordan de kan være med på å avgjøre en konkurranse. Se hvordan noen som har vært kjempegode plutselig mister formen, mens det stikk motsatte skjer med andre. Også synes jeg ikke det er så langtekkelig heller. Jeg gidder aldri se en hel fem-mil, men innspurten er alltid gøy å se på. Skiskyting kan jeg like å se på - jeg har kjemperespekt for hva de som driver med det faktisk får til. Jeg har prøvd meg selv. Fotball tror jeg er noe av det kjedeligste jeg ser på. 

Også digger jeg strongman type konkurranser. Nå er det Island og Hafthor Bjørnson som er på toppen av verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei alle sammen

Er du sikker på at dette er akkurat slik det fungerer?
Jeg vil råde deg til å se nærmere på dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...