Blomsterfluen Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 er å se på VR reality videoer av en blomstereng full av bier og fuglesang, en god terapi? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 16 minutter siden, Blomsterfluen skrev: er å se på VR reality videoer av en blomstereng full av bier og fuglesang, en god terapi? Hehe min sønn har fått sånn og jeg prøvde det i går, gikk ned i vannet i et bur. Plutselig ble jeg angrepet av en hai, jeg hylte til og det var skummelt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 19 minutter siden, Blomsterfluen skrev: er å se på VR reality videoer av en blomstereng full av bier og fuglesang, en god terapi? Det høres i alle fall hyggelig og beroligende ut. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 Tja. Om akkurat det scenariet har noen terapeutisk verdi har jeg mine tvil om. Det vil kanskje virke avslappende. Imidlertid tror jeg at VR kan ha godt potensiale i behandling av ymse fobier f.eks. Man kan lage ulike eksponerings scenarioer. Men man vil til syvende og sist kmåtte konfrontere angsten sin f2f, så man vet at man takler den i RL også. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.